Jo jag gör mitt bästa! Vill ju hinna med att åka med er nån sväng iaf..Blir du klar med allt till Gråträsksvängen v12? Ska bli kul att se hur det lirarGår som i valet och kvalet hur jag ska göra till nästa säsong...
Jo jag gör mitt bästa! Vill ju hinna med att åka med er nån sväng iaf..Blir du klar med allt till Gråträsksvängen v12? Ska bli kul att se hur det lirarGår som i valet och kvalet hur jag ska göra till nästa säsong...
Ser mycket bra ut. Blir nog att göra något liknande...Varsågod Asker!
![]()
![]()
Dom är riktigt fint gjorda! Imponerande för att vara amerikanskt..![]()
Ok, ja jag vet brydd de ser onekligen väldigt hala ut,Ja man sätter typ skruvdubb.
Viker in med ett svar, dubben skall följa med (har beställt till min skoter).dom där måste helt klart vara marknadens bästa fotsteg.
följer dubben med? borde nästan göra de eftersom dom är rätt dyra jämfört med betterboards o övriga.
Har pratat med Skinz och dom håller på att ta fram fotsteg till Rev chassiet, 450$ senare.Ok, ja jag vet brydd de ser onekligen väldigt hala ut,
liite ishinna så är man rökt, men kan man sätta dubb så äre ju en annan femma..
hur mkt väger de?
Ja dubb följer med. Och vikten har jag ingen aning om, men dom är inte så tunga! Men grymt styva!Ok, ja jag vet brydd de ser onekligen väldigt hala ut,
liite ishinna så är man rökt, men kan man sätta dubb så äre ju en annan femma..
hur mkt väger de?
Är dom verkligen så dyra?? Det är ju ett KOMPLETT fotsteg och inte bara ett inlägg. Och lär ju förändra skoterns karaktär å det grövsta!dom där måste helt klart vara marknadens bästa fotsteg.
följer dubben med? borde nästan göra de eftersom dom är rätt dyra jämfört med betterboards o övriga.
ja det är sant, och original rören går säkert sälja till nån som krökt dom.Är dom verkligen så dyra?? Det är ju ett KOMPLETT fotsteg och inte bara ett inlägg. Och lär ju förändra skoterns karaktär å det grövsta!
Haha! Jo visst är det så! Om man inte gör som jag och sätter dessa när man krökt och misshandlat original..ja det är sant, och original rören går säkert sälja till nån som krökt dom.
Tackar,Fan va bra!! Hoppas du monterar dom snabbt så man för höra om det är nåt att ha
Känns som om du är rätt man att testa om det är nåt att hänga i julgranen
Ser jäkligt stabila ut men är det inte lite väl stor "hål" i fotstegen? Hur stor är risken t ex att det fastnar en stubbe lr nåt i hålutrymmet?
Värst vad alla har börjat tjata om garanti.. Det lär det nog finnas om det släpper under normal körning, vilket man inte kan klassa stubbröjning till... Men kan säga att dom lär hålla bättre än alla OEM fotsteg!snyggt. blir säkert bra. men, finns det nån garanti på att de ska hålla? tänkte iaf du råkar fara in i nån stubbe eller liknande å en pinne flyger av
Dels det sen verkar du ju onekligen använda dina grejer rätt hårt med tanke på hur orginal-fotstegen såg ut. Sen har man ju sett diverse filmer som du postade i din gamla tråd. =)Tackar,Om du nu syftar på min "körskicklighet"..
![]()