Skrattade lite igenkännande åt det här. Tack, nu slipper jag fundera på om jag själv ska ge mig på variatorskruvning eller inte.Mer i början mindre på slutet.
Men det är bara prova sej fram!!! Är ma inte beredd att köpa på sej ett gäng prim fjädrar, SEK fjädrar, helixar.. Så rekommenderar jag att ni söker upp variatorgurun i er hem stad (eller by). Å så berättar du hur du vill att skotern skall bete sej alt. Att ni kommer överens att du köper ett av de kit han låter dej testa! För att som novis tro att det bara e att byta en detalj (ex. Justerbar vikt) å sen har man the kit of the year!! D e bara å fet glömma! Ett V-kitt från en beryktad guru e alltid det billigaste! Speciellt om han får veta hur du vill ha det och får känna och klämma på maskin!!! Finns så mycket fin stilt som kan va fel som en kille med motor öra detekterar på 5min. Men som en hemma pulare kör med under hela maskins livstid.. Jag är långt från guru men tippar på att jag har variatorprylar i garran för 30k...
Är det någon som hunnit köra med Speedtechs justerbara 11-serie vikter? Hur mycket och var på vikten har ni isf viktat?