Upplever samma på min pro -13 som också är original. Tror det får bli lite prylar framöver till variatorn.Nu är original set up testad idag.
+1grC, 4-5dm blötsnö, den peakar på 8100-8150 och faller 150-200 ganska omgående, Max hastighet 70km/h (liten myr...) och den orkar inte upp på rullen trots mjuk bakdämpare..
Nu sitter man och väntar på att snoperf. ska öppna så man får sig nå vettigare grejer..
Nu vet jag att det varma vädret jävlas en del men den ska inte tappa varven som den gör!
Hmm, då vet du inte hur loctite fungerar, och dom levereras ju så! Samt att om jag inte kommer ihåg helt fel så står det inTEAMs rekommendationer!Loctite på skruvarna är ju galenskap, ursäkta men då är det väldigt svårt att få lös dom utan att skada dom
Jag kan nog nästan till 100% säga att jag är den på forumet som hållit på mest med team variatorn och plockat isär. Klart att jag vet hur loctite funkar!! Jag rekommenderar att köra utan loctite och sen köra kopparpasta eller liknande på konan på bultarna. Är där dom nyper fast.Hmm, då vet du inte hur loctite fungerar, och dom levereras ju så! Samt att om jag inte kommer ihåg helt fel så står det inTEAMs rekommendationer!
Håller nog med dej på den punkten! Iaf, när man som du är van att torka ur remdamm, samt kolla att fjädrarna håller trycket inför i stort sett varje race!! Men för snubben som hittat sitt kitJag kan nog nästan till 100% säga att jag är den på forumet som hållit på mest med team variatorn och plockat isär. Klart att jag vet hur loctite funkar!! Jag rekommenderar att köra utan loctite och sen köra kopparpasta eller liknande på konan på bultarna. Är där dom nyper fast.