Det gör han inte i år. 070-34 778 34 om du vill ha ett kit som fungerar bättre!deT ser bra ut för mig, 50 mil nu. Rem ser fin ut, inga fransar. Lite för varma variatorer bara, fast det var de på min förra XP också och den remmen såg fin ut efter 140+. Hoppas DJ kommer med ett kit snart.
nästan lite tragiskt att folk blir nöjd att remmen ser ut som ny efter bara 46 milupdate, har nu kört 46 mil o remmen ser ut som ny på min freeride!
Varför tror du inte att han kommer med ett kit i år?Det gör han inte i år. 070-34 778 34 om du vill ha ett kit som fungerar bättre!
man kan ju inte bli förbannad över det, man kanske kan bli förvånad, men tragiskt att man är nöjd?nästan lite tragiskt att folk blir nöjd att remmen ser ut som ny efter bara 46 mil
Trassla inte till denna tråden nu med massa kommentarer som får köparna skidoo och lynx att känna sig hånade över deras val.Och folk som älskar att hata får sin konstanta chans att håna lite extra när deras kära nemesis brp spränger ytterligare en rem
ta det inte på fel sätt. tragiskt kanske var att ta i men är ju iallafall synd att skoter branchen i allmänhet har gått lite utförs när det kommer till remm slitage etc. hade det inte varit för det problemet så hade jag nog suttit på en ski doo idagman kan ju inte bli förbannad över det, man kanske kan bli förvånad, men tragiskt att man är nöjd?
fåna dig inte
jag citerar mig själv
Trassla inte till denna tråden nu med massa kommentarer som får köparna skidoo och lynx att känna sig hånade över deras val.
Har man inget att tillföra tråden i form av egen relevant information så kan man låtabli att reta upp andra iaf. Har ni en lösning som inte involverar at köpa en 80hk phazer och vara nöjd med den, så ta en funderare över hur man ska göra för att komma tillrätta med det sk. remproblemet.
Lämna märkes peakarna åt sidan nu..
Det hette att han inte har tid. Varför är Dj det som gäller. Monterade ett DJ kit på en -08 summit(ägaren kom med kitet) körde en halv vinter var inte specielt nöjd. Varma variatorer tog en rem. Frågade honom, kan jag få prova lite pylar på din maskin! Nja, DJ ska ju vara de bästa! Ok. Får jag prova! ok! Min set up sitter kvar ännu!Varför tror du inte att han kommer med ett kit i år?
okej tänkte mest vad det var för körning ni haft hittills när remmen hållt sköt min andra rem igår den höll 33mil första 13 jag har snittat 4-4.5 bara lössnökörningMin har legat kring 2-2,5l /milen hittils