Oj clicker 3 är inte ens att fundera på ! på clicker 1 orkar den med 8100-8200 ~500 meter över havet ! På havsnivå övervarvar den duktigt, talade med ÅF förra veckan och de ska få fixa. Verkar som prestandan varierar kraftigt på dessa maskiner.Hur mycket varvar era nu, på clicker 3?? ni som har kört in dom alltså.
Min varvar typ 8300, klicka jag på 2:an så orkar den inte varva 8000 tusen i lössnö, utan ligger typ 7700? det är ju på tok för lågt.
Snabbläste, på clicker 3 varvade den 8200 under inkörning. Kör nu på 2:an, vet inte om den är helt inkörd.Min varvar 7900-8000 i lössnön, övervarvar en hundra tvåhundra varv på hårdspåret efter ett tag.
Hur e det möjligt egentligen? Hur kan det skilja så mycket mellan olika maskiner?? Återkom med besked vad dom gjorde!Oj clicker 3 är inte ens att fundera på ! på clicker 1 orkar den med 8100-8200 ~500 meter över havet ! På havsnivå övervarvar den duktigt, talade med ÅF förra veckan och de ska få fixa. Verkar som prestandan varierar kraftigt på dessa maskiner.
Ramperna har jag kollat på och det var 413. Har öppnat 2 Freerides.Hur e det möjligt egentligen? Hur kan det skilja så mycket mellan olika maskiner?? Återkom med besked vad dom gjorde!
Vem vet med säkerhet vad det sitter för drevning, och ramper osv i dom, nån som öppnat och tittat??
Träffade en snubbe som jobbade på brp å på han lät som att dom höll på att ta fram andra variator grejer till Freeriden å att det inte va allt för långt bort, för att få bot på remproblemen som vissa har, och fixa rätt bestyckning till varitorerna så den fungerar bra.....
Jo det var det svar jag fick från ÅF, dom hoppades på besked från BRP i början av denna vecka !Hur e det möjligt egentligen? Hur kan det skilja så mycket mellan olika maskiner?? Återkom med besked vad dom gjorde!
Vem vet med säkerhet vad det sitter för drevning, och ramper osv i dom, nån som öppnat och tittat??
Träffade en snubbe som jobbade på brp å på han lät som att dom höll på att ta fram andra variator grejer till Freeriden å att det inte va allt för långt bort, för att få bot på remproblemen som vissa har, och fixa rätt bestyckning till varitorerna så den fungerar bra.....
Snackas ju även om annan programvara, för att tex sänka olje förbrukningen...Jo det var det svar jag fick från ÅF, dom hoppades på besked från BRP i början av denna vecka !
Fan, jag har för mig att det var 417 i min.Ramperna har jag kollat på och det var 413. Har öppnat 2 Freerides.
Hur har ni löst strömförsörjningen till t.ex gps på 800 e-tec utan batteri?
Precis, jag har också plockat ut laddningen till GPSen där, verkar vara spikat på 14,6V enligt min multimeter. En vanlig kabelskohane går att trycka fast uppifrån i det ensamma stiftet i den tomma säkringshållaren. Alternativt gör du det snyggt och skaffar fram rätt kabelsko och trycker in den från undersidan och monterar en säkring i hållaren som det är tänkt.Hej.
tagit spänning från den "halv" tomma säkringshållaren, dvs köpt ett stift till den och satt i en 2 Amp flatsäkring annars går det att sätta en Abiko "spade" hane där men bör då avsäkras på annat sätt.