Börjar inte diskussionen spåra ur lite nu. Vilken rem kostar 4tusen.
Om du läste inläggen efter så hade du sett att detta redan kommenterats.
Börjar inte diskussionen spåra ur lite nu. Vilken rem kostar 4tusen.
Ursäkta mig men, han tyckte ändå att han läst nåt i stil med 3800Om du läste inläggen efter så hade du sett att detta redan kommenterats.
Slarvigt men inte kriminellt, nu tillbaka till topic.Ursäkta mig men, han tyckte ändå att han läst nåt i stil med 3800
Nästa nr borde komma i slutet av veckan för prenumeranter. I butik veckan efter tror jag.Alltså är jag blind eller men jag försöker se när nästa tidning kommer ut i butik så vi får läsa om det här, men ser det inte nånstans. När kommer den ??
Prenumeranter får tidningen den 25:e Feb, lösnummerköpare får gå till kiosken i kylan den 1:a Mars..Alltså är jag blind eller men jag försöker se när nästa tidning kommer ut i butik så vi får läsa om det här, men ser det inte nånstans. När kommer den ??
Nää det sugersmällt 2 remmar på 40 mil nu, lillebror 2 på 50mil. båda 2 har varsin freeride. kul liv
Jag tycker att din skoter ser lite krockad ut eller är det bara på bilden. Vänster skida ser ut som att den är tillbakaflyttad en aningTrippen har precis rullat över på 130 mil, två remmar har vi förbrukat tillsammans och delat många fina stunder. It's a keeper!!!!
Joo det har jag funderat på också! Dom verkar ha grym kvalitetskontrollHerrjösses hur det där ser ut, vad tänkte dom på?
Näe ingen variator kalibrering fixar ju det där......haha...det där ser ju ännu värre ut än det gjorde på min 2008a, inte undra på att freeride äter rem om de kör med den där linjeringen. Skulle va bra om någon fler kunde göra samma sak som dig ta bort plåten och fota och se om det är samma finna lutning på remmen hos er andra....Bytta helix , ramper m.m hjälper aldrig på den där skotern om den inte linjeras bättre först m.m.
Vars har du köpt maskinen!?3 remmar nu på 120 mil, försöker prata med ÅF men de säger: "vi hör av oss då brp löst problemet". Och nya remmar vill de inte lämna ut. Börjar bli lite smått less nu, vad ska jag göra tills dess då? Får väll fortsätta beställa nya remmar varje gång lönen kommer.
Vars har du köpt maskinen!?
Dom medger att det är ett problem men vill inte stå för remmarna som ryker pga det?
Varför ska du va snäll mot dom? dom är ju inte direkt tillmötesgående mot dej......Vill inte gå ut med vars jag köpt den men de verkar då medvetna om remproblemet. De enda de har gjort är att kolla linjeringen som enligt dem var ok.