4
426H
Nja, det blir nog snarare 100/377=0.26mil/rem. :laugh:"100+ mil i vinter på 377 remmar!"
ojojoj det blir ju bara 3,77mil / rem :eyebrows: :hahaha:
Nja, det blir nog snarare 100/377=0.26mil/rem. :laugh:"100+ mil i vinter på 377 remmar!"
ojojoj det blir ju bara 3,77mil / rem :eyebrows: :hahaha:
men gud, är det inte uppenbart att de var smått ironiska i sina inlägg?Snälla ni..... Remmen heter 377...
Nja, det blir nog snarare 100/377=0.26mil/rem. :laugh:
Tror att fördelen med att stänga ute snö uppväger nackdelen med att stänga in värme.Om man sätter en alu-plåt mellan fotsteg och sekundär får man antagligen bort lite värme som strömmar ut på fotsteget och smälter snö som blir is sedan också. Å andra sidan stänger man in värme runt variatorerna vilket är synd.
Ja, det tror jag med. Lite OT men, är det någon som provat att borra en massa småhål i vänster kåpa ungefär där man har knät?Tror att fördelen med att stänga ute snö uppväger nackdelen med att stänga in värme.
Ska värmen evakueras är det ju bättre att göra det i överkant av kåpan.
Hur funkar det då?Så har jag också fast mindre hål utan nå mesch på knäsidan