Hur mycket köpte du den för? Skulle var kul och höra uppskattningsvis hur mycket du skulle sälja den för!
Lite hypotetiskt alltså
Lite hypotetiskt alltså
Förstår nog att du inte vill sälja den! Tänkte bara vara lite hypotetisktJag köpte den för 13000kr, har ej funderat på att sälja den så jag har ej funderat på något pris heller.
Jag jag var med sonen och kollade på rallyt på Skärsjön..så det var säkert mig du sågHar glömt fråga, men tror jag såg dej på denna skoter under svenska rallyt? Va ute på skärsjön på väg hem efter sista gången dom kört sträckan. Körde om vem jag tro var dej och ett barn på din skoter precis innan man åkte av sjön. Åkte med två till åkare jag, en arctic 4-t och en äldre lynx. själv körde jag min lynx 440,
Jag har väl hunnit köra drygt 50mil nu innan det blev byteKul tråd att läsa, och sjukt imponerande renovering!:clap2: Grattis till en fin skoter, hoppas du får mycket kul med den i vinter.
Okey, Skoter såg riktig fin ut det lilla jag hann se! :madgrin:Jag jag var med sonen och kollade på rallyt på Skärsjön..så det var säkert mig du såg
Ah, hade missat det.Jag har väl hunnit köra drygt 50mil nu innan det blev byte