[/quote]Tänk om Saab hade gjort bra bilar...
Nä nä, nu ska vi inte va såna. Saab är faktiskt bra bilar. visst, inte nå jätte speciella men ändå riktigt bra bilar.
[/quote]Tänk om Saab hade gjort bra bilar...
Fortfarande en V70!Nej. V70 kom 1997 - gick i graven 2000. V70n kom 2000 och byttes ut mot V70 II 2007. Alla tre bilarna har olika bottenplattor, Saab 9-5 hade samma hela tidsperioden. :nod:
Volvo 850 kombi kom -92/-93 och bytte sen namn till V70 med några föändringar..Nej. V70 kom 1997 - gick i graven 2000. V70n kom 2000 och byttes ut mot V70 II 2007. Alla tre bilarna har olika bottenplattor, Saab 9-5 hade samma hela tidsperioden. :nod:
Gäller även Volvo.. Ska man ha en kvalitetsbil ska man enligt Motormännens enkät ha BMW eller Subaru.Håller jag med om, dom tar betalt för en premium bil men levererar en budgetbil
Fortfarande en V70!
Dåligt argument, två bilar är inte identiska för att namnet är det. :notrust:Fortfarande en V70!
Ajjemän, men räknar man 855 och första generationens V70 som samma bil var det fortfarande "bara" åtta år. Inte i närheten av Saabs 13. :nerd: :biggrin1:Volvo 850 kombi kom -92/-93 och bytte sen namn till V70 med några föändringar..
Precis! Saab har också gjort förändringar på deras modeller genom åren!Dåligt argument, två bilar är inte identiska för att namnet är det. :notrust:
Jo visst är 9-5 från -97 inte samma bil som en -10, men bottenplattan är densamma, dvs. det är ju bara små uppgraderingar som har gjorts för att spara pengar och hålla en fräsch look på den. :unsure:Precis! Saab har också gjort förändringar på deras modeller genom åren!
Håller med dej i ditt resonemang i övrigt.
Hittade en intressant artikel om just det. Sen om det har nåt med något att göra är ju upp till nån annan att bestämma.Själv drar jag mig ur diskussionen då jag inte förstår mig på folk som gillar Saab, vill man uppleva 90 tal kan man köpa sig en gammal Sega Megadrive istället båda ger härliga nostalgi flashbacks men Segan är både roligare och billigare