Efter en fastkörning uppe i fjälls i helgen så blev stor skidoon jävligt konstig på tomgången, fick lov att pumpgasa flera ggr varav den bara "brölade" och inte tog sig iväg, när jag väl tagit mig iväg efter 5-6 "pumpande" så låg tomgången på 3-3500 varv när jag stannat och gick aldrig tillbaks till normal tomgång. Var in till åf idag och kopplade in datorn, var tydligen nåt som kallas TPS värde som hade ändrat sig. Så nu är det åtgärdat och den går som den ska igen.
Annars jävligt nöjd, gått från xrs till freeride och det lär då aldrig mer bli en kort igen, sjukt lättkörd !
Remmen ser fö. hel och fin ut än så länge iaf, blev mest friåkning i helgen men 11 mil och 70 % kvar på inkörningen. Variatorerna var rena och fina när jag hämtade den.
Freeride 137" -14
Annars jävligt nöjd, gått från xrs till freeride och det lär då aldrig mer bli en kort igen, sjukt lättkörd !
Remmen ser fö. hel och fin ut än så länge iaf, blev mest friåkning i helgen men 11 mil och 70 % kvar på inkörningen. Variatorerna var rena och fina när jag hämtade den.
Freeride 137" -14