Fick svar av dem på facebook att priset inte var riktigt spikat än men som de såg ut nu kommer de att erbjuda flera olika paket med tre olika vikter, minsta förslagsvis mellan 1g och 4,5g för 460:-Xlimit.se har dessa vikter. Pris vet jag ej
Vilket klick ligger du på? 1-63 gram extra i primären och fortfarande 8000-8100. Imorgon blir det 4,5g för att testa. Matar så fruktansvärt nu :eyebrows:
Det är inte så att ta bort krängarn blev en följd av att du satte dit svårbrutna bladeskidor. Bladeskidan är bra för gubbkörning men att bryta runt med så flyter den för bra. Är jag själv som anser detta?Jag kör utan hämmare, ännu mer lättbruten
Blade DS skidorna är nog bästa uppgraderingen hittills. 100% bättre än org!
Samma för mig, mailade om vikter och t-motion limiter men inget svar än så länge.Någon mer som mailat xlimit men inte får något svar? Jag hade velat få tag i en uppsättning med vikter
Vi var på körning under helgen och hade inte möjlighet att kunna svara alla, vi tror att alla ska vara svarade nu! Annars får ni mejla igen om det fastnat i något filter hos vår leverantör av e-posten.Samma för mig, mailade om vikter och t-motion limiter men inget svar än så länge.