Med bilden på deras Instagram och Facebook är det väl i princip klart att det är den på bilden som snurrar runt. Jag tycker den ser riktigt rå ut!
Med bilden på deras Instagram och Facebook är det väl i princip klart att det är den på bilden som snurrar runt. Jag tycker den ser riktigt rå ut!
Summiten å den gul/svarta maskinen e 2 olika skotrar iaf, den gula skulle ja tro e nån 4taktshistoria då den ser mycket klumpigare å bredare ut i plasten. Titta bara på nosarna så skiljer det en el del i utseende, summiten är mer spetsformad medans den gula e mer "smackat in i en vägg"
Allså den som är bakom ser ut som det står lynx på den kan dom också tänkt ha samma typ också?
;-)
Skickat från min Commodore 64
Ne. LYNX-handlarna sliter sitt hår. Inga av dessa nyheter till LYNXAllså den som är bakom ser ut som det står lynx på den kan dom också tänkt ha samma typ också?
Spännande, hade ju en hel del trevliga motoruppgraderingar.[video=youtube;9dZZvfFGoqU]http://www.youtube.com/watch?v=9dZZvfFGoqU[/video]
Har nog med att EPA utsläppskrav är som hårdast på låg och mellanvarv? Då kan man ha extra std spridare i insuget. Sen är det ett vinstdrivande företag som gör allt för att tjäna pengar, billigare att sätta extraspridare än att behöva göra om hela bränslesystemet? Eller hinner soppan inte blandas tillräckligt med luften när det sprutas in i toppen vid höga varv?Gillar verkligen tänket med vevaxeln! Lite roligt dock att dom delvis har gått tillbaks till oldtec insprut, men bra för trimmarna
Whatt? Har det censurerats eller tagits bort något inlägg med info om motorn?Firnt! Men underhållsfri variator, känner mig lite skeptiskt... Kommer garanterat funka super med underhållsfritt är en tolkningsfråga.
Vevaxel ser fin ut! Bra tänk och verkar vara service vänlig om/när det rasar.
Vill dock inte va försökskanin på denna 850.
Sen är det lite roligt när dem säger att det är 10hk mer och säger att det är 165hk nu. Var det inte 164,3hk i 800 etec dem gick ut med då när det kom? :bigsmile:
Extra spridarna är ingen nackdel vid trimning :bigsmile:
Måtte "gamla" 800 etec komma i tundra extreme nu! :blink:
75% av youtube klippet handlade om motorn?Whatt? Har det censurerats eller tagits bort något inlägg med info om motorn?
Sen när har e tec haft 166hk?165 hk? Var ju 166 hk innan.......trodde på 180 hk när de liks höll på. Med tanke på rotax 800 problemen så har man svårt att tro att denna ska 850 ska vara fläckfri men roligt att de förnyar sig. Hoppas att denna motor håller