Word!Många genialiska inlägg från diverse användare.
Får en att dra på smilbanden ordentligt.
Stänklappen ska sitta där, helst en lång släpande, borde vara lagstadgat.
Att det bara skulle spruta mer snö vid eventuell acceleration om man kör utan motför med var väl kanske årets miss. Här snackar vi inte bara liten skillnad utan enorm skillnad.
Att många tycker det ger ett häftigt utseende kan jag acceptera, men vi som kör skoter och inte bara "posar" tycker att det är, störande, fult, och kanske lite omoget till och med.
Mycket bra skrivet!Många genialiska inlägg från diverse användare.
Får en att dra på smilbanden ordentligt.
Stänklappen ska sitta där, helst en lång släpande, borde vara lagstadgat.
Att det bara skulle spruta mer snö vid eventuell acceleration om man kör utan motför med var väl kanske årets miss. Här snackar vi inte bara liten skillnad utan enorm skillnad.
Att många tycker det ger ett häftigt utseende kan jag acceptera, men vi som kör skoter och inte bara "posar" tycker att det är, störande, fult, och kanske lite omoget till och med.
Haha! Var bara tvungen att skratta lite åt ditt inlägg, med tanke på ditt namn.Jag har kvar min eftersom den har en funktion. Sen ska man inte riktigt ta alla inlägg på den här sidan så serriöst det är ju oftast skrivet av 13-14 åringar som vill vara slednecks....eller hur? vilka håller med mig?
Årets tråd! hahaha
Kör ni med blöja eller utan ?
Men du ska inte köra en mountain på led egentligen eller hur.Dem är byggda för å köra i pudersnö så ledegenskaper är ju inget som tillverkarna prioriterarMan kör inte 100% djupsnö med en mountain, skyddar också mot eventuella mattjärn/kammar skall skickas i ögat på bakomvarande.
Samt att när man kör en MM efter led så behöver den få all snö den kan för att få kylning till både motor och slides.
Haha jo ja vet men endåHaha! Var bara tvungen att skratta lite åt ditt inlägg, med tanke på ditt namn.
Men visst är det sant det du säger, många plockade ju även bort skärmarna på hjälmen när nån hade tagit bort den i slednecks