Jag tror många har svårt att riktigt greppa fördelen med att vi åker på snötäckt mark och ej barmark.
Vi stör inte naturen särskilt mycket vi njuter däremot av den.
Vi stör inte naturen särskilt mycket vi njuter däremot av den.
Nu är det stor konkurrens i mediebranschen eftersom att alla drömmande flicksnärtor de senaste 40 åren har velat "jobba med media" och med tanke på den konkurrens som finns i mediebranschen så är det imponerande med en karriär där hon hållit flera programledarjobb under en lång period inklusive några jobb på statliga verk gällande kultur. En alldeles utmärkt meritlista för en kulturminister med andra ord, särskilt som hon i övrigt inte belastas med några klavertramp.Så för att hon är en föredetta barnprogramledare som gjort utvik är hon inkompetent kulturminister? Antar att du grundar det till största del på fördommar och väldigt lite på fakta?
Säger inte att Alice är helt rätt för posten, men jag kan inte såga hon direkt heller då jag inte vet vad hon har att komma med. Du kanske sitte på mer information och koll på vad hon har för kompetens utöver "disneystjärna"?
Det är ju lite det här jag vill komma fram till.Som tidigare talats om...
Att det skulle bli restriktioner för båttrafiken är inte tänkbart...
Inte så länge våra folkvalda har intresset.
Har du inte funderat på att göra dig av med båten?
- Nej, det är också ett kulturarv som pryder sin plats och som gör att vänner kan vara med och segla och uppleva skärgården.
Vi skoteråkare använder skotern för att kunna ta sig ut i fjällen med vänner och familj, men det är tydligen skillnad.
Haha nog för jag har väldigt svårt för Romson också, men lite mkt foliehatt på det där va? Antar dock att det var en viss ironi.Enligt mig så är åsa romson den största hycklare, landsbygdshatande och landsförrädare som någonsin har fötts/levat på detta jordklot. Skulle hellre leva mitt liv tillsammans med Lars ohly än att någonsin lägga min röst på denna västvärldens förgörare. Hon är garanterat anställd av kina/ryssland för att förstöra väst, och nu håller hon på att lyckas.....