på torsdag ?Äntligen På Torsdag får jag hämta min maskin!
jag har inte hört ett knyst sen jag ringde i september. måste man kanske ringa och höra imorgon
på torsdag ?Äntligen På Torsdag får jag hämta min maskin!
Yes på Torsdag Var in för ca två veckor sedan och beställde lite saker så då frågade jag om när dom skulle få in maskinerna, då sade han att dom skulle få en gode så stort leverans om 1-2 veckor åsså frågade han om när jag kunde hämta den... så då sa jag så fort som möjligt har ju lite grejjer att montera osvpå torsdag ?
jag har inte hört ett knyst sen jag ringde i september. måste man kanske ringa och höra imorgon
Yes på Torsdag Var in för ca två veckor sedan och beställde lite saker så då frågade jag om när dom skulle få in maskinerna, då sade han att dom skulle få en gode så stort leverans om 1-2 veckor åsså frågade han om när jag kunde hämta den... så då sa jag så fort som möjligt har ju lite grejjer att montera osv
Vars har du beställt?
Anton sa att limited maskinerna skulle komma om cirka 2 - 3 veckor och sen ska den monteras + det jag beställt så som bukskydd och sportsbumpern. så ungerfär mitten på november får jag åka ner till älvsbyn och hämta upp denVad sa dom rmk700_05??
Var och tittade på min idag, så dom kan ju inte vara långt bort. Sjukt taggad vill jag lova!Anton sa att limited maskinerna skulle komma om cirka 2 - 3 veckor och sen ska den monteras + det jag beställt så som bukskydd och sportsbumpern. så ungerfär mitten på november får jag åka ner till älvsbyn och hämta upp den
börjar vara sjukt taggad, förövrigt min första cat
Tvärtom mot ifjol då, då fyrstonkarn kom senare. Har monterat Billet X hjul i boggien på min idag, det börjar dra ihop sig!ja just de tyckte att han surrade nåt om att dem hade 4-taktarn inne
lyssnade inte på det örat, jag intresserade mig bara för 800: an
orkar inte skumma igenom tråden så vet inte om det är nämnt tidigare men var förbi en a-c återförsäljaren i veckan och kikade lite på dom nya modellerna ..
såg då att 3 av 4 maskiner var spruckna i chassiet..
höger fotholk, där plåten är valsad utåt. (på utsidan av chassiet där man har foten)
var 1-2 mm sprickor i 2 av dom, den 3dje var ca 5mm.
någon annan som uppmärksammat detta?
I call bullshithade tänkt ta foto på det och lägga upp men här var så dåligt intresse så det är inte värt besväret =)