ARCTIC CATs MISSLYCKADE 2012'or!

Mange^

Välkänd medlem
16 dec 2007
826
1
16
Sundsvall
Hoppas alla saker hinner komma, hämtar min xf 800 -12 på Torsdag till veckan i Skellefteå :)

Lindgrens Lantbruksmaskiner, väldigt trevlig på telefon samt mail.

Baltazar79

Välkänd medlem
25 jan 2010
488
0
16
Örnsköldsvik
Jag lämnade in min i tisdags och dom sa att det som inte hunnit komma än va snöskydd. Men de va på ingång sen hade dom orangea huvarna inte kommit än.

F++N

Aktiv medlem
10 nov 2012
52
0
1
norrbotten
fick veta av handlarn förra veckan att 500 mila servicen innefattar kolvbyte och kedjebyte.. men dom kunde inte säga vad det kommer kosta!! nån som gjort den? det nämnde dom då inte när man köpte maskin lätt att ge 3 års garanti om man ska renovera hela skotern och ägarn får bekosta kalaset!

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Och man måste göra servicen för "garantins skull" Fick jag höra nu när jag lämnade in min , dock bara 200 mila servicen

zalsson

Välkänd medlem
9 mar 2006
1.400
1
38
Gällivare
fick veta av handlarn förra veckan att 500 mila servicen innefattar kolvbyte och kedjebyte.. men dom kunde inte säga vad det kommer kosta!! nån som gjort den? det nämnde dom då inte när man köpte maskin lätt att ge 3 års garanti om man ska renovera hela skotern och ägarn får bekosta kalaset!
Fick vi då veta när vi mätade polarnas 12or, dock inte kostnaden men att den kommer.
Sen är det väl inte svårar än att slå upp serviceboken och läsa vad som görs vid dom olika servicarna. eftersom service betalar du ju i regel själv och är där för garantin ska gälla.

F++N

Aktiv medlem
10 nov 2012
52
0
1
norrbotten
Fick vi då veta när vi mätade polarnas 12or, dock inte kostnaden men att den kommer.
Sen är det väl inte svårar än att slå upp serviceboken och läsa vad som görs vid dom olika servicarna. eftersom service betalar du ju i regel själv och är där för garantin ska gälla.
står inte vad som ska göras i serviceboken! endast intervall och det finns inte ens med 500mila det är vid 450 och 600.

AC rider

Medlem
3 okt 2012
8
0
1
uppsala
Vissa som köpte XF med 57 matta vart erbjudna att köpa den 38 matta som satt på från fabrik. Någon som vet till vilket pris ?