Vilken av deras XF ska du köpa? Kanske min gamla!Hoppas alla saker hinner komma, hämtar min xf 800 -12 på Torsdag till veckan i Skellefteå
Lindgrens Lantbruksmaskiner, väldigt trevlig på telefon samt mail.
Det är en med ca 160mil på mätaren, en bula på ena a-armen, har ej sett den live, bor i SundsvallVilken av deras XF ska du köpa? Kanske min gamla!
Då är det inte min!Det är en med ca 160mil på mätaren, en bula på ena a-armen, har ej sett den live, bor i Sundsvall
nä jag vet inte.. men om kund ska bekosta det så är det dåligt!! dåligt av åf att inte veta och kgk bryr sig inte!Det låter surt F++N men "service" ingår väl inte i garanti jobb?
hur menar du? är det ac som står för grejerna?Service ingår INTE i garanti jobb.
Fick vi då veta när vi mätade polarnas 12or, dock inte kostnaden men att den kommer.fick veta av handlarn förra veckan att 500 mila servicen innefattar kolvbyte och kedjebyte.. men dom kunde inte säga vad det kommer kosta!! nån som gjort den? det nämnde dom då inte när man köpte maskin lätt att ge 3 års garanti om man ska renovera hela skotern och ägarn får bekosta kalaset!
står inte vad som ska göras i serviceboken! endast intervall och det finns inte ens med 500mila det är vid 450 och 600.Fick vi då veta när vi mätade polarnas 12or, dock inte kostnaden men att den kommer.
Sen är det väl inte svårar än att slå upp serviceboken och läsa vad som görs vid dom olika servicarna. eftersom service betalar du ju i regel själv och är där för garantin ska gälla.
okej, fel av mig!står inte vad som ska göras i serviceboken! endast intervall och det finns inte ens med 500mila det är vid 450 och 600.