När och var är mässan? (kring pite havsbad jo, men mer specifikt?) gärna en länk Kanske kommer upp o kikar liteJag har mailat ansvarig för mässan och jag kommer få en plats att stå på.
Om inget oförutsett händer kommer jag stå där så då är det bara komma förbi och kika och snacka med mig.
tack, första uppstarten är alltid magisk.Gattis!
Undra vem som sa detFan va roligt! Om jag inte missminner mig å var det någon som sa att det nog inte skulle bli någon körning i vinter! Bra jobbat!
Du hade ju chansen att köpa en bra fastän beg av ett bra märke , för samma pengar .
Tråkigt då det händer , men då man går in i ett projekt , varför ens tänka på kina skit till Turbo och dess delar runt om ? , tänker inte bara på dig , ser många andra trådar och projekt där man tar den vägen och får sen trubbel , men men
Hoppas det löser sig i alla fall , du är ju nära mål linjen , blir nog bra till slut .
Skönt med uppstart så man ser att motorn funkar.härligt att den är igång danne..
Det blir nog en Malpassi nu, samma som MCX kör i sina kit.Ta nån bosch regulator från en bil, tryck kan justeras igenom att klämaihop den i skruvstycket om det prompt skulle behövas ändras. Kina turbos finns det ju faktiskt som funkar numera å dom går väll ganska snällt i en skoter, annat när dom våldtas med dubbla trycket i en bil.