Kollat olja samt kylvätska, lånat släp, fixat barnvakt, lastat skotern.
Imorgon får vi se vad jag ställt till med :weird:
Imorgon får vi se vad jag ställt till med :weird:
helt klart prisvärt, bara kinasnurran håller några säsonger iaf.Såg ju riktigt bra ut! Oslagbart kr/hk
Det var riktigt nice att det funkade såpass bra, börjar vara lite småsugen att se den på snö själv också.Såg grymt ut!!
Ska bli roligt att se den på snön sen
En viss skillnad från att vikta en vrålvässad 440Kul! Fin kurva, blir en baggis att vikta
Tack för det ! Nu är det bara resten kvar.Härligt att allt lirar som det ska. Bra jobbat!
Måste har varit bra snurr på den, då den gick iaf.Tangerar det jag drog ur rave 800an, fast du lär ha lite bättre driftsäkerhet, svårt att få sämre än den hade iofs :-D
3 månader kvar, sen ligger snön på backen här, bara komma upp å testa ;-)
Tillbehören till kameran landade idag.3 dubbla kostnaden, och gick hårt i korta intervaller :-D
Finns då sängplats och fina myrar, bara svänga förbi. Vintern är lång...
tack tror jagKul att den funkar bra men inte kan du väl köra omkring med turbo och ha under 200hk!!?? Stämmer det att den laddade 0,4bar vid 170hk? Jag antar du inte kompsänkt och därav det låga laddet? Kompsänk isåfall och ladda minst 1 bar annars blir du less mitt i vintern. Jag har kört arcticat f11 turbo den har 3 effektlägen 170/200/240HK 200hk läget kör man mest på flippar man i 170 läget somnar man.
Hur mycket ladd klarar den innan spikning med org komp för jag antar Marklund talade om det?
Hade ni någon koll på insugstempen vid bromsningen? Står bara 17grader rakt igenom...
Håller man koll på insugstemp/oktantal/lamda så finns det säkert lite mer att hämta innan härdsmälta om man vill eller vågar =)