har inte provat det men dom påstår att det är nått extra med detta kittjäklar va dött de va här!! Någon som har provat nått annat kitt än eds RTR kitt?? är sugen på en v-kitt!
har inte provat det men dom påstår att det är nått extra med detta kitt
http://www.blocket.se/vasterbotten/Rock_Ready_Variatorkitt_Hallgrens_Motor_SMP_51099084.htm?ca=2&w=3
är sugen på prova lockar med justerbara vikter så man slipper ta lös dom när man ska vikta om domVem testar först ?
Inte för att jag misstror dig.. men var också i Krono, fre-sön. Jag var där med två polare som också kör PRO 800 -14. Och den enda PRO LE jag såg på hela helgen var min polares. Och för honom gick det inga QD.Var och körde i kronogård helgen som var, en annan som körde där klarade sig 7 mil på sin Pro LE -14 innan QD remmen gick.
Märkestjafsar inte, gillar polaris men är det någon annan det jävlats för?
Ok, vi var två vanliga PRO, en LE och en Boondocker i vårt gäng på söndagen. Men ingen som blev bogserad.Detta var söndag, vi parkerade längs vägen precis efter campingen.
Det gänget var 2st Pro LE och 1 boondocker tror jag, såg inte själv att det hänt men dem berättade det och han blev då bogserad så tvivlade inte på att han talade sanning.
Ska kika, tack!Jag rekommenderar variatorsetuptråden där får du svar ang detta problem med för lågt remtryck vid start. Samma problem på 13 PRO
Jag har 170 mil utan skydd, utan problem, 2 bekanta med samma maskin som torde avlagt 250-300 mil tillsammans utan skydd, utan problem...Nån som har skydd under qd remmen och kan rekommendera nått bra eller bild på nått hemma gjort?
Är det något som är nödvändigt överhuvudtaget?
Av det jag har sett så skaver det inte mer där än vid primärvariatorn. Alltså onödigt tycker jag.Nån som har skydd under qd remmen och kan rekommendera nått bra eller bild på nått hemma gjort?
Är det något som är nödvändigt överhuvudtaget?