Köpt challenger extremen istället!ojojoj vad den ville åka rulle, då vart de avgjort. måste köpa mig en peak. ingen som provat multiduro eller känner man ingen 2000kroners skillnad.
Köpt challenger extremen istället!ojojoj vad den ville åka rulle, då vart de avgjort. måste köpa mig en peak. ingen som provat multiduro eller känner man ingen 2000kroners skillnad.
det är ju mellan dom två jag inte kunnat bestämma mig, vad tycker du är fördelarna med Challenger extreme?Köpt challenger extremen istället!
Det beror på att RMK Assault har ett mittmonterat no-slip hjul och två konevntionella. Switchback Assault har bara konventionell kuggdrift på sina två drivhjul.Kim, jag har bytt till peak på min assault 155" inga kuggningar hittills trotts rätt packad snö
Vilka drivhjul ska man leta efter? 2.86 delning vet jag, men antal kugg och mått på drivaxeln? Har skotern 40 mil bort och tänkte lägga en beställning på drivhjul.Det beror på att RMK Assault har ett mittmonterat no-slip hjul och två konevntionella. Switchback Assault har bara konventionell kuggdrift på sina två drivhjul.
Han fixar ett bra pris och är hjälpsam. så ta ba å beställ.Kim.J kunde du fixa ett pris på ett v-kitt ? och som sagt så hade jag team sekundär redan
jo men skulle vilja veta vad prislappen hamnar på först så man vet om man har råd den här månaden eller om man måste vänta tills nästa lön kommerHan fixar ett bra pris och är hjälpsam. så ta ba å beställ.
Dom fick hem tillslut. Skulle köpa där tidigare i vintras, men då hade dom inga inne! :/http://www.blocket.se/lulea/Skinzfotsteg_till_Polaris_Switchback__600_RMK_45191928.htm?ca=2&w=3
hittade skinz fotsteg till SWB nu , NTC data och fritid säljer dom
v-kitt. serie 11, fjädrar och delrin brickor.och chims till korset.ca 3000krjo men skulle vilja veta vad prislappen hamnar på först så man vet om man har råd den här månaden eller om man måste vänta tills nästa lön kommer
Ja jag har också fått för mig att assaultmattan vill gå djupt, djupare än Peak'en men enligt hans utsago så skulle det vara tvärt om, att Peak'en går djupare. Fast å andra sidan, oavsätt matta så lär det ju bli bättre än original iafvad jag har förståt, genom vad jag hört av folk som kör assaultmattan så är det en grävar/skottarmatta. (vill gå djupt) tycker peaken borde "lyfta" ur snön bättre, har aldrig provat peak ska tilläggas.
Så kan det mycket väl vara, dom har ju kommit med nån multiduro version som ska vara mjukare i topparna.Peakmattan (2,5") har fått mjukare gummi i år eller förra året. Har för mig jag läst det någonstans. Kanske där dom delade åsikterna kommer i från...