grymt projekt! har du nå film när du kör den?Min säsong är slut sedan drygt 1 vecka tillbaka...blev några mil och timmar Hade inga som helst problem med maskinen under hela vintern.
Jag hade planer på att åka upp norröver nu april eller maj men tyvärr lyckas jag inte hitta nån lämplig lucka i min fullteckande kalender så nu står maskinen i garaget för sommarförvaring.
Tyvärr har jag ingen film.grymt projekt! har du nå film när du kör den?
För att få lådan på ett smidigt ställe måste man nog sätta slutburk, har för mig att muffpot är populär på dootalk. http://muffpots.com/index.php?main_page=product_info&products_id=160&zenid=62a8b0dd8ca67c82185ee00c395c4c0cFunderar på att byta skidor till nästa säsong. Nån som har tips? ÄR det C&A BX som gäller eller?
Funderar också på att montera en sån låda på avgassystemet för att kunna få lite varm mat uppe på fjället. Nån som tips på en bra sådan?
Har du nån bild då den är monterad den lilla? Svårt att få en uppfattning från dom bilder jag hittat då den inte är monterad på styret.Julklapp?
Det finns några andra märken men ingen som jag hittat som är i närheten av Brps väska. Jag har provat small väskan samt den längre. Finns även en skitstor variant som rymmer någon liter.