MP kommer knappast få igenom något totalförbud. Vad lever ni i för värld egentligen? MP har 6,8%!
Vissa av sina frågor kommer dom såklart lyckas förhandla in. Men de mest radikala idéerna kommer de andra partierna med S i spetsen sätta krokben för.
Visst kommer det bli lite annorlunda. Men jag kan sätta mitt liv på att Sverige inte kommer gå under på dessa 4år. Samtidigt kommer det bli svårt för Sossarna att få igenom ens något då Allians partierna är så pass jämnstora.
Det som oroar lite är ju det osäkra regerings läget. Det är väl även därför kronan sjunkit som jag fattat det? Och inte p.g.a. att Sverige ska till å styras av ett parti som faktiskt ändå styrt skiten större delen av tiden?
Jag skulle bli väldigt förvånad om alla småföretagare helt plötsligt konkar till höger och vänster bara för att Annie inte styr. Då har man nog inte så bra företag till att börja med.
Överlevde vi förr överlever vi nog nu också.
Andersxboy: SD hamnar inte i nån regering, det är ingen större risk. Om inte Moderaterna/Alliansen får nån stroke och blir regeringskåta.