Skotrar och lögner!

Biffen

Medlem
18 mar 2008
18
0
1
Sävar
Min kusin brukade skryta om att några av hans kompisar hade en trimmade Xcr 440 från 1996 som gjorde 180. Det roliga var att när vi fråga vart dom bodde så brukade han svara olika, kommer ihåg att han sa Stockholm nån gång. :hmmmm:

Metta

Välkänd medlem
26 sept 2004
426
0
16
Skellefteå
"Tjejkörd" så falskt så det är inte sant
För att inte tala om hur dum den lögnen, om det nu är en lögn.
Det är så många "sledneckskillar" som blir ifrån åkta av tjejer.

Edit: Och då är även jag inräknad, även om jag inte anser mig själv som en "sledneckskille".

sebbehallin

Välkänd medlem
14 jul 2010
1.142
0
16
Härnösand!
polarn min säger att han en formula o när han kör nerför i ca 50/60 km/h så behöver han bara gasa lite så reser den? hmm låter lite långsökt tycker jag....

zleric

Välkänd medlem
30 maj 2008
1.856
1
38
Luleå
polarn min säger att han en formula o när han kör nerför i ca 50/60 km/h så behöver han bara gasa lite så reser den? hmm låter lite långsökt tycker jag....
Nog kan det väl hända! Men när man pratar reser så kanske han menar några millimeter ;P

hadda

Välkänd medlem
7 sept 2008
424
0
16
Njurunda
hahah asså det är så kul för alla historier börjar med MIN KOMPIS/POLARE sa att han har ..... och då funderar ja mhm vad är det för luffare/tattare en sådan umgås man inte med. bara jag som umgås med normalt folk?

Emme.G.H.

Välkänd medlem
10 nov 2009
2.056
0
36
haha min KOMPIS(hohohohoho) sa att sin ss 440 gick över 140km/h men när vi väl fick ut han så låg han inte mkt över 20 å puttrade :p

froomelom

Välkänd medlem
1 sept 2008
342
1
16
lule
kommer ihåg en kille jag brukada umgås med. fråga han om han kört nå mkt skoter å vad han brukar köra med. han svarar : "det blir väll lite då å då. sen tar jag bara å lånar min farbrors då. nån 07:as summit har jag för mig det var. kommer ihåg en gång när jag var ute å körde efter på havet. å så vart det öppet vatten helt plötsligt. var det ju bara å köra vatten hela vägen hem.. jag svara: hur långt vart det efter vattet då?. han sa: ca 4 - 5 mil..."
personen som sa det hära kan nog inte peka ut vars variator remmen på skotern sitter.
fick en väcka senare veta av en kompis som gått med han i grundskolan att han brukar gilla å mytta