Det räknas inte då har man ju kört hela sommarenJag körde i Lördags!
Ut ur förrådet och upp på släpet d.v.s....:blink:
Nu står den i Järbo för rep och service :bigsmile:
Jag skall byta generator och serva. Tänkte egentligen byta den själv men tydligen måste DESS:en återställas och för det krävs dator. Sen är jag rätt lat ocksåDet räknas inte då har man ju kört hela sommaren
Vad ska du repa för något, har du haft sönder något?
Läste en gammal artikel från LT som handlade om "dig", jösses vilka griniga miljöknuttar. Luktar illa av avgaser när man är ute i naturen, skotervagaser är ju som balsam för själen, som spa hemma :blink1:
Du kör ju dessutom 4-takt och hur mycket luktar det?
....
Jo, här finns en till Håller till i Haninge, nybliven skoterägare och exil-Jämte sedan 10 år.inga mer skoter åkare i sthlm???
Låter ju inte helt fel alltso! jo man borde ju dra ihop ett gäng å sen ut å gasa lite!Vem längtar inte efter snö??
Trosa med omnejd verkar fint, finns flera där med maskiner och även i Nyköpingstrakten och Mariefred.
Finns säkert även åkbart mellan Nynäshamn och upp mot Södertälje och Tumba.
Förra året samlades ett gäng och åkte ut i skärgården utanför Trosa, kommer is och snö i år så hakar jag gärna med på en repris av det. Vore kul att dra ihop lite folk och utgå från ex Trosa/Vagnhärad och åka in mot sörmland ex Båven. Träffade en i vintras som nämnde att några gäng brukar åka i dessa trakter. Någon från Trosa trakterna som har tips på bra åkning runt Trosa och Vagnhärad?
Vi ska bara dra upp båtarna, ställa undan grillarna, ta in solstolarna och ta av shortsen sen är vi redoTycker det verkar lite tyst i denna tråden..=D
Ja synd att man sålde vattenskotern för att köpa 2 skotrar till... Men jag har inte gett upp hoppet ännu. Nåt åka blir det säkert, om inte här så blir det att åka norrut.Vi ska bara dra upp båtarna, ställa undan grillarna, ta in solstolarna och ta av shortsen sen är vi redo
Vi har beställt samma lass som förra året med leverans under julhelgen sen blir det åka av... (eller vattenskoter)
Här är en till, men jag är osäker på om Märsta räknas till Stockholm.Jo, här finns en till Håller till i Haninge, nybliven skoterägare och exil-Jämte sedan 10 år.