Tror knappast det är BRP som fått tummen ur. Tror det är vissa ÅF som prövar fram olika variator set up för att få behålla kunder. Så klart att endel ÅF bryr sig inte. Men endel vill ha nöjda kunder, och behålla dom. Det är vad jag tror.Verkar som om det börjar hända saker.. God morgon BRP , kanske ni vaknat nu. Tack Snowmobile som tagit upp dessa problem.
Verkar faktiskt som att du har mycket rätt i det där uttalandet.......Tror knappast det är BRP som fått tummen ur. Tror det är vissa ÅF som prövar fram olika variator set up för att få behålla kunder. Så klart att endel ÅF bryr sig inte. Men endel vill ha nöjda kunder, och behålla dom. Det är vad jag tror.
http://item.mobileweb.ebay.com/viewitem?itemId=120680225074&index=1&nav=SEARCH&nid=99378658723vars hittar jag ett momentstag till min Freeride ??
Ska bli mycket intressant läsning. Har provkört en Freeride hos min ÅF och jag tyckte att det var en kanonmaskin att köra. Kommer man tillrätta med remproblemen så kan det mycket väl bli en sån när jag bokar ny maskin till våren.Vi har lämnat in vår maskin och fått det åtgärdat, text kring detta sammanställs just nu, och kommer med i tidningen som går i tryck i morgon fredag.