Jag måste nog kolla upp vad en Expedition 600 E-tek eller Commander/GrandTourer 600 E-tek kostar där!
Hade tänkt köpa en sådan nu när Apexen är såld, borde vara betydlig billigare där då!?
Visst tusan, detta var en Polaris tråd![]()
Vårda språket
Jag måste nog kolla upp vad en Expedition 600 E-tek eller Commander/GrandTourer 600 E-tek kostar där!
Hade tänkt köpa en sådan nu när Apexen är såld, borde vara betydlig billigare där då!?
Visst tusan, detta var en Polaris tråd![]()
Nån som handlat Pro RMK 800 på PN i Strömsund och fått sin levererad?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jaha hur svårt är det att hitta från lugnvik till motorhuset? Men det är klart de skulle väl levereras maskiner till flera som väntadeGrattis!
själv tänkte jag hämta min i helgen men schenker hade dumpat den i strömsund istället för att skicka den vidare....
Nä riktigt skev var dom ändå inte, den ska till Gäddede först... Så dom va ju påväg åt rätt iafJaha hur svårt är det att hitta från lugnvik till motorhuset? Men det är klart de skulle väl levereras maskiner till flera som väntade
Okej han har tagit ut den hos sgt ja då var det ju bara lite fel dåNä riktigt skev var dom ändå inte, den ska till Gäddede först... Så dom va ju påväg åt rätt iaf![]()
Ok, får ringa dit till veckan och kolla. Än har vi ju ingen snö men snart börjar en del prylar från andra sidan pölen komma och det vore roligt att ha nåt att pyssla me i höstmörkretSka börja köras ut till PN nästa vecka fick jag höra, sedan lär det väl ta några dagar till. Har inte panik än så länge :whistle:
Jag håller på å bryta ihop jag! Börjar nojja lös totalt. Får ringa åf på måndagHåller på att gå av i längtan..
Är det lika bra att sälja mina i princip nya vita SLP PP som ligger och skräpar, med tanke på Gripper-skidorna?
Jag tror du ska pröva slp pp alla säger att dom är underbara på för säsongen jämfört med gripper.Håller på att gå av i längtan..
Är det lika bra att sälja mina i princip nya vita SLP PP som ligger och skräpar, med tanke på Gripper-skidorna?
Det var en smart åf,för dom är grymt bra.fast jag pratade med en återförsäljare på hemorten å han sa att de fanns ingen som helst anledning att köpa slp för att polaris skidor är SÅ bra i snön!