ja du har nog att pyssla med! lacka spindlar boggiskenor peak 2.5 matta pipa porta haha skål på nyår torger!
Samma här.. Men spelar ju ingen roll, då blir man ju inte lurad att fara ut o blåköra på rimfrosten kanskeHärligt, blir eventuell uppskjuten hämtning för mig pga att mina extrabeställda fotstegsförstärkare inte har kommit till åf
Precis, så är fallet för mig oxåFotstegsförstärkarna hade tydligen blivit restnoterade så dom flesta lär nog få vänta ett tag på dom verkar det som
Har min Assault RMK hemma i garaget sedan 1 vecka, har monterat lite trevliga tillbehör mm, som jag sa tidigare, Assaulten levereras med Polaris orginal fotstegsförstärkningar vilket är bra! I går meddelade min ÅF att det skall monteras ytterligare fotstegsförstärkningar på Assaulten! Har nu hämtat dessa, det skall monteras på undersidan av fotstegen en ca 60 cm lång förstärkningplåt, färdig stansade hål som passar mot orginalhålen.
Verkar som om Polaris nu till varje pris vill undvika några spruckna fotsteg på alla -12: or!!
Få se hur det ser ut när jag monterat dit dessa. (Kanske hade de vart bättre med Better Boards direk??)
Är det bara på Assaulten dessa kommer att eftermonteras på, inte vanliga RMK'n?...I går meddelade min ÅF att det skall monteras ytterligare fotstegsförstärkningar på Assaulten! Har nu hämtat dessa, det skall monteras på undersidan av fotstegen en ca 60 cm lång förstärkningplåt, färdig stansade hål som passar mot orginalhålen.
Verkar som om Polaris nu till varje pris vill undvika några spruckna fotsteg på alla -12: or!!
Har beställt extreme bumpern men tyvärr är den restade än så länge... hämtar min maskin på lördagNågon som bytt ut sin bumper på PRO alt, Assault?
Finns en som är lite större än original som jag sett.