Polaris 2012

kotte_parva

Välkänd medlem
15 feb 2008
652
0
16
Haparanda
Jag använder den o den har fungerat finfint vanligtvis att ha reservbriller o luva i . Däremot idag när vi hade ~25 minus och jag ville snabbavfrosta brillorna iom jag inte hade reserv med mig så fungerade det inget vidare på tomgång , Jag fick istället lägga brillorna direkt på slutburken som inte var varmare än att man kunde hålla handen på den utan att bränna sig .
 

sledman

Välkänd medlem
19 sept 2004
309
1
18
Om någon monterar typ skinz airframes eller liknande och får 2 fräscha lister (som bär upp fotstegen) över så är jag intresserad av att köpa.
 

roppin

Välkänd medlem
9 nov 2005
268
0
16
åre
lite ot, men nån som kör med "under huv väskan"? Tänkte om den funkar bra?
Kan säga att RSI goggle bagen fungerar ypperligt bra och kostar 175:-.

Riktigt imponerad av den!! Ett under att man klarat sig utan :)

Simpel montering på en pro oxå.
 

Sir Alop

Välkänd medlem
30 sept 2011
1.078
0
16
Har du större/fler bilder? Håller på spåna på ett fäste till min spade nu och behöver ideer :)
 

barbiekent

Välkänd medlem
9 jul 2009
456
0
16
Var ute och åkte en liten tur idag och upptäckte efteråt svarta märken på slidesen. Hukade mig ner och kollade och fick syn på att det var något svart plastliknande material/"klegg" i varje delning på mattan.

Är detta brända/smälta slides eller är det något som finns där från fabrik? Fick inte ihop att det kan va brända slides då de är vita och det hårda "klegget" som är i delningarna är svart. Om detta inte är bränd plast, vad är det då?(Detta är min första helt nya skoter)

Tilläggas kan att jag kollade på farsans äldre Venture och kunde konstatera "fornlämningar" av exakt samma "klegg" i delningarna på den.