Min slog in på runt 3900 standard .
Men seriöst?! Är det ingen som vet när deras rmk/pro 800 slår in?!
Men seriöst?! Är det ingen som vet när deras rmk/pro 800 slår in?!
Tell me about it..Dålig kvalite på lyftbågen bak måste jag säga...
[video]http://youtu.be/R9tEw1cc69g[/video]
Har de gjort den vek för att inte den bakre delen av tunneln ska knäckas om man slår i bågen i snön?Tell me about it..
Där har vi 2 st bågar som gått av..
x3.... Som asker, jag gjorde ett gäng bågar av alurör med samma mått och delade ut till polarna med samma maskiner Slipade ner dom och lite autosol så blev det riktigt fin finish!Tell me about it..
Där har vi 2 st bågar som gått av..
Busenkelt att göra egna fästenx3.... Som asker, jag gjorde ett gäng bågar av alurör med samma mått och delade ut till polarna med samma maskiner Slipade ner dom och lite autosol så blev det riktigt fin finish!
Synd att fästena är dyr som guld... men vilken polarisorginaldel är inte det?
???? Ja det tycker nog 99,9% av oss. Håller den inte för det så kan man ju lika gärna ta bort den. Tur att dom går så bra i snön för den lär väl gå av om nån försöker lyfta skotern med snö fulla boggien.Men är det så konstigt om den går av när man kör på rulle när det är skare?
Jag satte i ett alurör som passar inuti kolfiberröret och fyllde ut med epoxy mellan kolfiberröret och aluröret. Det håller än så länge... men då har inte kört på skare utan bara lössnö
Har för mig min var på 3900 i början också,jag kan inte ta gift på det dock.Min slog in på runt 3900 standard .
Se till att du får ut en ny primärfjäder på garantin...Har för mig min var på 3900 i början också,jag kan inte ta gift på det dock.
3500 var det förra helgen och för ända i helvete så var det 3300 idag.
Vad fan är det som händer?! :wondering:
Jag har inte tid med detta när fjällen närmar sig!!
Vad är det för diameter på röret/stången?Slutade med att jag gjorde såhär:
*Bild*
Fästen ifrån Billet X (300 kr st) och så svarvade jag en egen båge i Alu som jag limmade in i fästena.
Total kostnad 620 kr
Ska kolla på min ritning sen när jag åker till garaget!Vad är det för diameter på röret/stången?
Min assault slår in vid 3900-4000!Men seriöst?! Är det ingen som vet när deras rmk/pro 800 slår in?!
använd funktionen " infoga video" istället för "infoga länk"Ute och provar dom nya variatorgrejerna nu när skaren har släppt, och den går lika bra än
http://youtu.be/6w1gTwFBOW4
Edit: Hur gör man för att få videoklippet direkt på sidan? Så man kan se det utan att lämna snowmobile?
Det provade jag i mitt förra inlägg med videoklipp i och då funka det inte... aja får prova sen igen, tack för hjälpen iafanvänd funktionen " infoga video" istället för "infoga länk"