Konkava hjälmfästet med diverse länkar för att få ihop det.Ni som har Go pron vilket fäste använder ni er av och vilket rekommenderar ni?
Jag köpte ett "Chest Mount" funkar SKITBRA !!Ni som har Go pron vilket fäste använder ni er av och vilket rekommenderar ni?
Klisterfästena fungerar alldeles utmärkt dom sitter som själva f*n när man tryckt dit dom.Inget av originalfästena som fungerar bra då?
Borde inte den välvdaklisterlappen sitta ganska bra?
Finns ju MASSOR med videos på youtube där dom hoppar från berg, innuti bilar, utanför bilar, osv, nog vet jag att du hittar nån snutt där dom filmat som vanligt om du kollar lite extra! =)Hur är GoPron att filma med för hand och inte på hjälmen? Alltså i andra situationer än monterad på en hjälm?
Kolla http://www.youtube.com/watch?v=yo3M6EB8kmk&feature=player_embedded Massor av sköna klipp.Hur är GoPron att filma med för hand och inte på hjälmen? Alltså i andra situationer än monterad på en hjälm?
Finns ju MASSOR med videos på youtube där dom hoppar från berg, innuti bilar, utanför bilar, osv, nog vet jag att du hittar nån snutt där dom filmat som vanligt om du kollar lite extra! =)