jo men när batteriet är slut då? då står man ju där..Varför inte köpa ett litet gel batteri på biltema?
300:- och 3kg tyngre!
Tackar, får ta och kolla upp det då. har iofs en annan kille som också lindar sånt där, men ska helt klar kollas uppHär har du en som lindar om. har har hjälpt mig många ggr nu billig och snabb. 0707788513 pontus@stormlyktan.com
Tackar jodå, ska väl få ordning på den nått tag hoppas jag iaf. Men det är som sagt en del saker som behöver slipas lite på..har inte komenterat tidigare men följt tråden, och kan säga riktigt snyggt arbete! hoppas bara du får den att gå! lycka till!
Skulle aldrig ha nått me han att göra, han blåste min polare på en stator som han skulle linda om!Här har du en som lindar om. har har hjälpt mig många ggr nu billig och snabb. 0707788513 pontus@stormlyktan.com
Jag har gjort det självHar du köpt vent kittet eller gjort själv ?
Riktigt shysst !
//PA
Är ju inte en vetenskap att koppla in laddning på batteriet!jo men när batteriet är slut då? då står man ju där..
Vad han menar är att hans spole inte laddar tillräckligt, oljepump osv tar mer effekt än vad spolen orkar ge tillbaks, vilket resulterar i att han kommer att få tomt batteri.Är ju inte en vetenskap att koppla in laddning på batteriet!
Med kunskapen här inne, finns det nog folk som kan ge dig grundlig info..
Ah,Vad han menar är att hans spole inte laddar tillräckligt, oljepump osv tar mer effekt än vad spolen orkar ge tillbaks, vilket resulterar i att han kommer att få tomt batteri.