Ja det är klart, 50% av SLDNX gänget är väl inte ute efter nån körglädje inte.
-Fast då har dom väl fått så mycket sponsorpengar så dom "måste" köra det fabrikatet, eller hur?
Inte heller finns det massvis med inlägg på forum när det gäller bristande framvagnar, limmade drivaxlar, skurna vevlager och kolvar vars kvalité påminner om en 33cl ölburk.
-Men barnsjukdomar har väl alla fabrikat, plus att AC ägare lever väl i förnekelse allihop, eller hur?
Inte heller tycks man ha kunnat hitta en design som en normalt funtat person kan titta på utan att bli bländad, det är som att en treåring har valt ut regnbågens färger och kastat ihop dom huller om buller.
-Men etech går ju iaf billigt det är klart, jojomensan!
Priusägare brukar också skryta om det...
Känner nån igen detta...?
För att då krypa till korset själv, okej.
AC har förjävla dålig finish på plasten, både utseende och passform. Något mycket styrglapp kan uppstå och att -12 hade problem med att 800motorerna tvekar vid snabbt gaspådrag.
Förutom det så har aldrig en tvåtaktare från KGK krånglat för mig, och jag har haft fler än den här självgoda signaturen nedan visar.
Ska man klaga på helheten på en AC så måste man tillbaka till 80 90 talet, och dessa problem tror jag beror mycket på att man velat leda utvecklingen, med barnsjukdomar som följd.
Hur länge körde tex Polaris med trailingarmar?
Hur länge SKA Rotax köras med infettade vevlager?
Hur länge SKA Polaris skryta om vikt och inte hållbarhet?
Och dessa argument om försäljningsstatistik... Jag hoppas då också att Ford Focus är erat förstaval i bilhallen, har nämnt detta förut och det brukar vara det sista som regnbågsraggarma har att komma med.
Älskar att vara i minoritet, hellre jaga än att jagas!