Tack så mycket! Ska kolla upp detta imorgonBeror helt på vem som levererat din maskin, men det kollar du enkelt. Vä sida ovan variatorskyddet finns några kablar ihoptejpade, i änden av den sitter en liten kub (ca 2x2cm) som det står något inpressat i gummit. Den kuben är motståndet, du borde ha en exakt likadan fast med ett annat ohmtal i din verktygslåda. Hoppas du förstår vad jag menar.
Jag kommer köra min på 95. Åf sa att det var sak samma, vill man lägga ut några kronor extra, så visst. Men det gjorde ingen märkbar skillnad i prestanda tydligen.När vi ändå pratar bränsle-funkar det att köra dom på 95?
Har bokat in en fjällvecka i vinter tillsammans med en kusin och han får åka Nytro då-kan bli kämpigt att få med 98 så det räcker till bägge maskinerna känns det som...
MON eller RONDu ändrar inte mellan 95 och 98 duändrar mellan 87 och 95+
Antar att det är Ed som är Åf?Jag kommer köra min på 95. Åf sa att det var sak samma, vill man lägga ut några kronor extra, så visst. Men det gjorde ingen märkbar skillnad i prestanda tydligen.
Du ändrar inte mellan 95 och 98 duändrar mellan 87 och 95+
Efter noga avvägande idag så kommer min regskylt hamna på tunneln. Någon får gärna komma med ett bättre tips men jag kan inte hitta något bra ställe som är lagligt...Var har folket placerat regskyltarna?
Riktigt klurigt att få den placerad snyggt!
Näe de blir inge snyggt någonstans, har haft min i fickan i vinter. De är löjligt att det är hårdare regler på regskyllten på skoter än det är på mc. På påsken får man tejpa den på rutanEfter noga avvägande idag så kommer min regskylt hamna på tunneln. Någon får gärna komma med ett bättre tips men jag kan inte hitta något bra ställe som är lagligt...