Hm jag kollade men kunde inte hitta nånstans där den ska sitta. Vart sitter den på rmkn då?Är det inte lika som på pro rmk? Där finns det fäste för remmen, tycker det verkar konstigt om det vore olika.
Hm jag kollade men kunde inte hitta nånstans där den ska sitta. Vart sitter den på rmkn då?Är det inte lika som på pro rmk? Där finns det fäste för remmen, tycker det verkar konstigt om det vore olika.
Ojojoj bild och allt, inte illa asker ska kolla imorrn när jag kommer hem men kan inte minnas att jag såg nått sådant på min. Tack för hjälpen iafDen sitter strax framför,ovanför oljebehållaren.
Vad har ni förhandsbokare handlat för prylar för era 8000kr?
Tycker man har problem att bestämma sig. :mmph:
Tips?
Bukskydd har jag på listan,monterar dom det vid monteringen eller måste man betala verkstaden extra för att dom ska sätta dit den?jag köpte till boysenreeds, nerdrevning 1 kugg, bukskydd.
Har iofs inte kollat på Skinz, men jag tyckte att det var snyggt med ett vitt bukskydd som accesoar.Ni som tar bukskydd, är det nån mening? De är ju som en string trosa.
Köp skinz bukskydd ist.
Jag kanske är blind men jag kan inte hitta den på skinz hemsida.Ni som tar bukskydd, är det nån mening? De är ju som en string trosa.
Köp skinz bukskydd ist.
Vore kanon om du kunde bjuda på en bild! Hade tänkt ta vitt bukskydd på min oxå men fega ur och tog ett svart =)...men jag tyckte att det var snyggt med ett vitt bukskydd som accesoar.