Fantastisk ide!Asker, som du kör så kan du ha regskylten på bukskyddet... Väl synligt framifrån och uppifrån, om man tittat på din profilbild. :blink1:
Köp en tunn lexanskiva och fäst den i orginalfästena på utsidan av orginalrutan. Då kan ni trycka ner eran regskylt mellan dom då det behövs.
Varför ändra nåt som fungerar?Kollade in dom igår, reagerade över en sak, Tanklocket?! ser ju precis ut som likadana de hade på 80-talet
Nu hängde jag inte med här. Oljebehållaren är ju alltså fylld med VES, men det är bensintanken jag pratar om nu. Och det är alltså det jag undrar över, om det är mineral i bensinen - kan jag då slå i ves där när jag tankar? (för jag lär väl måste slå i olja i soppan i första tanken)Fyll ves gold i behållaren och glöm vad som är i tanken-i tanken ska du ändå inte fylla på ngt,så vad handlaren fyllt där är i sammanhanget oväsentligt.
Nu sitter skinz float plate på plats.jag har köpt ett skinz men har inte fått det än.. lägger upp en bild om några veckor när jag fått tid att montera........
(HHO MR Z Du kan väl lägga upp en på din pappsmälla med skinz !!!!)
nå bättre fördelar med skinzfloat som skiljer sig mot polaris egna? Eller bara smaksak?Nu sitter skinz float plate på plats.
Känns som det finns mer som snön kan frysa fast i den där skinz.
Ok, då är jag med.Nu hängde jag inte med här. Oljebehållaren är ju alltså fylld med VES, men det är bensintanken jag pratar om nu. Och det är alltså det jag undrar över, om det är mineral i bensinen - kan jag då slå i ves där när jag tankar? (för jag lär väl måste slå i olja i soppan i första tanken)
Det är rörigt med första nya skotern, har ju kört in ett gäng kolvar tidigare men inte en helt ny motor någon gång.