Polaris 2012

LinusG

Aktiv medlem
20 feb 2011
72
0
6
Älvsbyn
Ni som kan sånt här med att gissa priser, var tror ni 2012 :eek:rna kommer att hamna?
Ungefär som i år eller högre?
Mest intresserad av PRO-RMK eller Assault
 

krillnecks

Välkänd medlem
20 nov 2007
2.519
21
38
piteå
www.nogg.se
Ni som kan sånt här med att gissa priser, var tror ni 2012 :eek:rna kommer att hamna?
Ungefär som i år eller högre?
Mest intresserad av PRO-RMK eller Assault
min handlare tror att det kommer bli liknande priser på nästa års modeller max nån tusenlapp mer men inte mycket max 140tusen för assaulten men det är ju bara spekulationer
 

Sodr

Aktiv medlem
6 nov 2009
80
0
6
Sundsvall
Orange madness fanns bara på våren tyvärr....
Jojo men menar, när dom släppte modellerna förra året, visades Orange madness direkt vid launch eller kom den senare? ÅF påstod att dom visade Orange madness först i april!

Gnatar mest på med färgämnet då jag verkligen vill se en annan färg på min Assault! Orange madness var ju sinnes och gillar svarta limited pro-r 800an som dom visat nu.

Bild från Polaris 2012 showroom



På den bilden ser det inte lika farligt ut i mina ögon! Men en Spring-only färg vore ju ändå toppen
 

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
Kollar man på Pos hemsida under snowcheck så finns ju pron med någon typ av Orange madness, sen om det finns att boka i Sverige vet jag inte.
För att åter gå, Köp andra dekaler, kan ju få dem i ecxakt det färgtemat du vill.
 
C

CROA

Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Assault SWB har helt andra fotsteg än RMK,

Säg vad ni vill men första bokningsdagen för 12orna så hänger jag på min ÅFs dörr och beställer en Assault RMK eller Pro RMK 800, det gäller bara att bestämma sig för vad man verkligen vill ha först :)
 

Sodr

Aktiv medlem
6 nov 2009
80
0
6
Sundsvall
Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Assault SWB har helt andra fotsteg än RMK,

Säg vad ni vill men första bokningsdagen för 12orna så hänger jag på min ÅFs dörr och beställer en Assault RMK eller Pro RMK 800, det gäller bara att bestämma sig för vad man verkligen vill ha först :)
Redan beställt! Går att byta modell fram till 15e April om jag inte minns helt fel
 
C

CROA

Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Redan beställt! Går att byta modell fram till 15e April om jag inte minns helt fel
Redan beställt någon annan maskin än de 3 som släppts på förhand?
 
C

CROA

Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Beställde en switchback pro-r, men får ju som sagt byta fram till 15e april...
Aha ok det förklarar de hela, min ÅF menar på att resternade flotta inte kommer att vara bokningsbara förens slutet av mars.
Jag tror att du har gjort ett bra val, synd att man själv inte vågar sig på rush serien ännu.
 
C

CROA

Svenska priser lär inte komma förens slutet av mars då konferansen kommer att hållas sista helgen i Mars enligt min ÅF.
 

peer

Välkänd medlem
31 maj 2009
178
0
6
Saxdalen
har inte riktigt hängt med på polaris sidan men vet någon om rmk 600 144" kommer att tas in i sverige??. Den verkar onekligen intressant i så fall. Vad kan ett ca. pris hammna på?
 

wiiillle

Välkänd medlem
6 apr 2010
810
1
16
söderhamn
Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Aha ok det förklarar de hela, min ÅF menar på att resternade flotta inte kommer att vara bokningsbara förens slutet av mars.
Jag tror att du har gjort ett bra val, synd att man själv inte vågar sig på rush serien ännu.
tro mig, rush serien är grym! provade en förlängd 800 i mora, det var den roligaste skoter jag har kört! beställde en switchback pro r samma dag
 
4

426H

Nån som vet om assaulterna kommer i något annat färgalternativ än den där fjårtis wrap:en dom släppt biler på? Ser ju för djävlig ut! :(