då är vi två, vet dock inte om jag vill ha en 800 så man har lite mer å kräma på med.jag ska då på provning på måndag.. är grymt sugen på en rmk 600:a
119900
Du vill ha en 155"! Går skitfint och man blir inte märkbart störd av längden. Motorn orkar dessutom med mattan utan problem, så det finns bara fördelar med den. (I mina ögon)okej tack för info. det låter ju som ett vettigt pris. kommer 144an tas in i sverige utan att man för bokar en eller?
jag står och velar nu, om jag ska ta en 144 eller 155, älskar köra puder å snirkla bland skog å skråa, men ibland så blire ju dom där transportsträckorna, å de e då jag undrar om en 155 blir jobbigt långt, sen så vill jag också kunna få kämpa lite då man kör inte bara mata på som om de inte fanns nå problem alls.Du vill ha en 155"! Går skitfint och man blir inte märkbart störd av längden. Motorn orkar dessutom med mattan utan problem, så det finns bara fördelar med den. (I mina ögon)
Själv velade jag nånting fruktansvärt mellan M8, Pro Rmk 600 eller 800.
Det slutade med att jag bokade en Pro Rmk 800 155" idag
Anledningen till att jag valde just 155" var för att jag har kört en knapp vecka med den mattlängden, jag tycker att det är kanske den bästa kompromissen mellan en crossover och mountain-jag upplever inte att 155an känns mer otymplig alls jämfört med tex Assaulten, och då väger jag bara 70kg utan kläder. Det är däremot otroligt stor skillad på 155 och 162 efter led av nån anledning. (i mina ögon)jag står och velar nu, om jag ska ta en 144 eller 155, älskar köra puder å snirkla bland skog å skråa, men ibland så blire ju dom där transportsträckorna, å de e då jag undrar om en 155 blir jobbigt långt, sen så vill jag också kunna få kämpa lite då man kör inte bara mata på som om de inte fanns nå problem alls.
Men du tycker att en 155 är bra längd alltså? å svara ärligt å inte nå uppspelt svar för att du nyss bokat en ny
joo om det finns filmer vill jag gärna se dom också har inte sett några bilder från nån visning i sverigeVill du se stillbilder eller vad?
joo om det finns filmer vill jag gärna se dom också har inte sett några bilder från nån visning i sverige
Verkligen! Synd på det röda fältet på dynan, jag gillade inte det.PRO-RMKn i svart var riktigt riktigt läcker!!
+1Verkligen! Synd på det röda fältet på dynan, jag gillade inte det.