Polaris 2012

Monumento

Välkänd medlem
21 jul 2008
1.233
4
38
Norra Sverige
ingen aning om Assualten men annars finns det massor och åter massor med dekaler att köpa från andra tillverkar, tänker närmast på ArcticFX.
 

BiG

Välkänd medlem
15 feb 2005
832
0
16
Åsele
Prata med en Poo-handlare idag, tydligen kommer Pro-RMK endast i svart. Gör egentligen inte så mycket för min del då jag inte riktigt gillar dom andra färgerna :)

Priset kommer som sagt i slutet av Mars ...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

vaen

Välkänd medlem
12 jan 2009
1.232
1
16
Dalarna
Nån som vet om assaulterna kommer i något annat färgalternativ än den där fjårtis wrap:en dom släppt biler på? Ser ju för djävlig ut! :(
Måste faktiskt hålla med dig där, förra modellen(2011) ser bra mycket bättre ut! Man har nog blivit till åren =)
 
C

CROA

Då har man skrivit under för en Assault RMK då.. :)
Ser redan fram emot nästa vinter.
 

Norrlänningen

Välkänd medlem
4 dec 2010
290
0
16
Gävle
SWB 800 144" kommer med 51mm matta original och elstart(!). Priset landar på 142 900:-
Det känns som att dom skulle ha tagit 135k istället och skickat elstarten åt helvette.
 

AC/DC

Välkänd medlem
3 nov 2008
568
1
16
Boden
Håller med, förstår inte vad elstarten ska va bra för, dom är ju dessutom lättare att dra igång än gammla cfi 800an.
 

Jaockala

Välkänd medlem
28 nov 2009
658
0
16
Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Elstart på en fullblods lössnömaskin?
Ha-ha det fjantigaste jag hört..
Om man inte har kraft nog att dra igång den, så har man förmodligen nog inte kraft att hantera en sån ute i branterna
 

Smithers

Välkänd medlem
22 nov 2007
514
0
16
umeå
Sv: Problem med Polaris RMK Assault 2011

Elstart på en fullblods lössnömaskin?
Ha-ha det fjantigaste jag hört..
Om man inte har kraft nog att dra igång den, så har man förmodligen nog inte kraft att hantera en sån ute i branterna
+1 ;)
 

Morgårdshammar

Ny medlem
12 okt 2010
4
0
1
Kiruna
Hade faktiskt hoppats på lite lägre pris på proRmk 600.
Pratade med en säljare som sa att det fanns utrymme för lite prissänkningar till iår men han var inte säker på att det skulle bli så men hab trodde definitivt inte att det skulle bli några höjningar. Men nu blev det några tusen upp va?
 

Norrlänningen

Välkänd medlem
4 dec 2010
290
0
16
Gävle
Dom tänker ju rätt med SWB då dom slänger dit en riktig matta, men elstart??? Man tror att det är ett dåligt skämt.
Jag kan inte förstå vad man har att tjäna på att inte sälja skotrar i sitt grundutförande och sedan låta kunden bestämma vilka tillval man önskar?