hört att dom ska bytas på alla -12or till en ny fjäder (-13?)Prova byt primärfjädern, för originalet är gjort av lödtenn eller något..
Serviceärende helt enkelt
hört att dom ska bytas på alla -12or till en ny fjäder (-13?)Prova byt primärfjädern, för originalet är gjort av lödtenn eller något..
Vars har du hört detta? Och nån som kan bekräfta?hört att dom ska bytas på alla -12or till en ny fjäder (-13?)
Serviceärende helt enkelt
Bänglade till den i en press på jobbet, blev hyffsat.Hur tänkter du räta ut den? Gjorde ett försök men tog och köpte ny istället
Dagen efter så gick den precis som den skulle...märkligt!Min 800 assault 144" började bete sig märkligt idag, gå lite orent på lågregistret samt dålig respons.
Nu hade jag inte tid att kolla stiften men om det nu inte skulle vara det, vad är det som kan orsaka detta fenomen?
Jag tror det var ett rykte jag hörde tidigare bara. Men om den/när den smäller av så tror jag man kan få en -13 fjäder.. När min smäller av igen ska jag kräva det iafÄr det bekräftat servicemeddelande på primärfjädern? Vet att folk haft problem, men min har bara gått 87 herrejösses-mil så man ska väl inte märka av nåt än antar jag..
Vid 160mil är nästa service.Ska köpa en RMK 600 i morgon. Funderar lite på service. Är det bara 50 milsservice man måste gjort för att garantin skall gälla? Nästa service efter 50 mil är? Eller efter behov?