https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/31603_10151213293411715_2078424108_n.jpgÅ vi som inte har facebook då,får vi inte se??
tackar Sir Alop fick he inte att funka själv! tycker det är så jävla dålit av polaris och över huvudtaget släppa ut maskinerna innan dom ens är klara?? ska nu alla köra och vara oroliga över haveri?
620kr betalade jag, men tror ordinarie pris är 700kr, om du vill ha polaris original de vill säga, men det vill man ju så.vad kostar en nödlina som du har runt armen till pro rmk?
Körde mina första 3 mil i söndags, mycket nöjd och ingen åverkan på axel eller remnu blir det till att prova slps mtx 71g vikter efter jul hoppas på att man märker skillad nån mer som haft tvekningar? min gjorde det igår då jag skulle tvärgasa i dikerna då tvärbrölade den till men när jag hade lite gas innan så gick det bra men det var när man ska tex över ett dike o står still
Precis ingen bild = har det inte hänt! Lika med fastkörningarJag menar att du har bildhysteri, det enda du pratar om är att se bilder på haverier annars har dom inte hänt? Och 30% var bara en gissning, för att påpeka att det är så pass vanligt fel att man inte blir direkt häpen om/när det händer..
se där! en bild. så svårt var det väll inte.
Har du beställt klammer från US & A eller gjort eget?Körde mina första 3 mil i söndags, mycket nöjd och ingen åverkan på axel eller rem
Körde förvisso inte någon fullgasrepa men gasade fullt tillräckligt för att kunna klättra och busa i pudret. Full gas behövs inte för att ta sig fram vid denna snömängd, inga backar som kräver mycket till fullgas i Kronogård heller!
Lite tvekningar eller snarare bludder vid lågfart ett par tre ggr, vet ej om det beror på rå maskin eller något annat. 98 oktan 91 non körde jag på.
Nu ska ett klammer på drivaxel till helgen sedan får man nog sluta oroa sig.
Inkörning av belt drive är nog viktigt, i alla fall 5-6 mil vill jag påstå men det innebär inte att man endast kan ledköra!
Brukar ligga på 52 när man kör som vanligt,som mest har jag varit på 91gr utan att det varnat.Funderade lite på hur högt tempen går innan den blir "överhettad"? Har haft temp mellan 52-72 grader när jag har varit ute och kört! Någon som vet hur högt tempen går innan den börjar varna?
Den varnar på 97 grader.Brukar ligga på 52 när man kör som vanligt,som mest har jag varit på 91gr utan att det varnat.
Från USHar du beställt klammer från US & A eller gjort eget?
okey andledningen var inte att det var för mycket snö utan att man ville skutta över ett dike så inte nosen föll ner mot kanten det var då jag märkte detKörde mina första 3 mil i söndags, mycket nöjd och ingen åverkan på axel eller rem
Körde förvisso inte någon fullgasrepa men gasade fullt tillräckligt för att kunna klättra och busa i pudret. Full gas behövs inte för att ta sig fram vid denna snömängd, inga backar som kräver mycket till fullgas i Kronogård heller!
Lite tvekningar eller snarare bludder vid lågfart ett par tre ggr, vet ej om det beror på rå maskin eller något annat. 98 oktan 91 non körde jag på.
Nu ska ett klammer på drivaxel till helgen sedan får man nog sluta oroa sig.
Inkörning av belt drive är nog viktigt, i alla fall 5-6 mil vill jag påstå men det innebär inte att man endast kan ledköra!
Den varnar på 97 grader.
Det är ingen gissning. En undersökning i USA visar på dom siffrorna.....men att dra en ren gissning med 30% bevisar väll ganska klart att man inte ska lita så mkt på vad som sägs eller gissas på dessa forum.