He he ok tack för alla svar ang vikten. Tänkte om jag behöver mera vikt i mitt kitt, om jag då skulle knna prova lägga i std pinnen. Tror jag har 17 eller 18g i nu och skulle nog behöva lite lite mera
Ok alltså, låg å smög efter leden då d kom upp på displayen... konstigt...Jag har svenska på min display men antar det är över varv det betyder.
Inget att direkt oroa sig över om det inte ligger kvar, orsakerna kan vara flera, oftast helt oskyldiga om ECU logaritmerna inte stämt ihop vid kontrolloopen.Ok alltså, låg å smög efter leden då d kom upp på displayen... konstigt...
Vad är det för skoter?hej undar om någon har problem med att mattan tagit i den bakre stötdämparen och skurits sönder?
verkar inte vara nån bra kvalite på ski-doo vilket är riktigt surt...
skotern gått 40tim och saker som gått sönder är bla
mattan pga dämparen. (ca 150cm lång reva och ca 8mm bred)
vändhjulen av helt,
hastighetsmätaren har aldrig funkat!!!
sarg till ruta (fäst plugg av).
sido kåpor fäst ploppar av båda sidor
variator skydd plasten trasig efter rem smäll
2 remmar 391 bytt har varit noga med inkörning..
dekaler lösa.
återförsäljaren tar inte ett skit på garanti. tror det här är sista ski-doon i våran familj
ps vad kan man kräva att återförsäljaren ska fixa av det som gått sönder?
mycket tacksam för svar..
hej undar om någon har problem med att mattan tagit i den bakre stötdämparen och skurits sönder?
verkar inte vara nån bra kvalite på ski-doo vilket är riktigt surt...
skotern gått 40tim och saker som gått sönder är bla
mattan pga dämparen. (ca 150cm lång reva och ca 8mm bred)
vändhjulen av helt,
hastighetsmätaren har aldrig funkat!!!
sarg till ruta (fäst plugg av).
sido kåpor fäst ploppar av båda sidor
variator skydd plasten trasig efter rem smäll
2 remmar 391 bytt har varit noga med inkörning..
dekaler lösa.
återförsäljaren tar inte ett skit på garanti. tror det här är sista ski-doon i våran familj
ps vad kan man kräva att återförsäljaren ska fixa av det som gått sönder?
mycket tacksam för svar..
Du måste ladda upp bilderna någonstans och länka därifrån, tex Dropbox-appen.Vet ej hur man gör? Har bilderna på mobilen (iPhone )