här i malmberget ska dem använda våran ishall som bårhus om för många dör... men det kommer ju inte hända!
what... :S det lät ju bara för hemskt! :afraid:här i malmberget ska dem använda våran ishall som bårhus om för många dör... men det kommer ju inte hända!
Lugn nu.här i malmberget ska dem använda våran ishall som bårhus om för många dör... men det kommer ju inte hända!
Kvicksilver är "inte farligt", Men Kvicksilverföreningar är däremot inte alls bra,hörde att nån läkare sa att en dos vaccin innehåller lika mycket kvicksilver som den fisk medelsvensson äter på en vecka, sen om det stämmer är ju en annan sak..
Kvicksilver är "inte farligt", Men Kvicksilverföreningar är däremot inte alls bra,
att jämföra vaccinet med fisk blir ju inte helt korrekt.
Blir ju som att jämföra bensin med diesel bara för att båda är bränsle.
Läs om Thiomersal här
http://www.amalgamskadefonden.se/
Och är det inte konstigt att sverige beslutade att vaccinera hela svenska befolkningen i november 2007!!!.........För 2 år sedan.
vilka bra säljare läkemedelsbolaget har.
Word!Den här historien är skum tycker jag.
Hur kunde Baxter patentera vaccinet ett år innan virusutbrottet?
Hur kan viruset innehålla genom från svin-,fågel- och människoinfluensa?
Varför har vaccintillverkarna begärt och fått immunitet mot eventuell massdöd orsakad av deras vaccin?
Varifrån kommer nyheten? Medimogulen Rupert Murdoch (som äger NewsCorp http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_News_Corporation) har en son i styrelsen för det företag som levererar Sveriges 18 miljoner vaccindoser. I samma styrelse sitter Deryk Maughan som har uppdrag för Reuters(nyhetsbyrån) samt Robert Wilson som har uppdrag för The Economist Group.
För två dagar sedan hade 2 personer i Sverige dött av influensan och 5 av vaccinet enligt läkemedelsverket och smittskyddsinstitutet.
Vanlig säsongsinfluensa dödar årligen drygt 3 000 personer i Sverige.
Varför ska jag vara rädd för en influensa som kommer en gång när det kommer en mycket farligare influensa årligen?
Den här historien är skum tycker jag.
Hur kunde Baxter patentera vaccinet ett år innan virusutbrottet?
Hur kan viruset innehålla genom från svin-,fågel- och människoinfluensa?
Varför har vaccintillverkarna begärt och fått immunitet mot eventuell massdöd orsakad av deras vaccin?
Varifrån kommer nyheten? Medimogulen Rupert Murdoch (som äger NewsCorp http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_assets_owned_by_News_Corporation) har en son i styrelsen för det företag som levererar Sveriges 18 miljoner vaccindoser. I samma styrelse sitter Deryk Maughan som har uppdrag för Reuters(nyhetsbyrån) samt Robert Wilson som har uppdrag för The Economist Group.
För två dagar sedan hade 2 personer i Sverige dött av influensan och 5 av vaccinet enligt läkemedelsverket och smittskyddsinstitutet.
Vanlig säsongsinfluensa dödar årligen drygt 3 000 personer i Sverige.
Varför ska jag vara rädd för en influensa som kommer en gång när det kommer en mycket farligare influensa årligen?
Löjligt, det har inte dött någon av Pandemrix i sverigeDet här måste jag följa upp när jag har kommit över bättre information.
Först och främst har inte GlaxoSmithKline, företaget som tillverkar Sveriges doser, immunitet mot eventuell massdöd orsakad av deras vaccin. Så där hade jag tydligen fått fel information.
Att viruset innehåller genom från både fågel-, svin- och människoinfluensa är en stark indikation på att viruset är fabricerat. Men. Det kan hända i naturen. Genom komplicerade processer där värddjur blir korskontaminerade så kan denna influensa uppstå. Dock, det är väldigt sällsynt. Fågelinfluensan H5N1 t ex har funnits sedan början av 90-talet och än har inte korskontaminering skett, förrän nu. Visst, människor(som är ett utmärkt värddjur för korskontaminering) har blivit smittade med fågelinfluensa men än har ingen bekräftats död tack vare den och framförallt har inte korskontaminering skett. Det som får mig att tvivla är det faktum att genom finns från tre olika typer av influensa och inte bara två, hade det skett naturligt så hade det inte skett i en handvändning så vi borde ha upptäckt en övergångstyp av influensa.
Lyssna och läsa allt skit som skrivs!? Varför är alla så ***** rädda då? Media förstorar ju upp skiten 100xLöjligt, det har inte dött någon av Pandemrix i sverige
Hur orkar ni lyssna och läsa allt skit som skrivs?
Förstår inte varför det skall vara så svårt att lyssna på utbildad personal. Som sysslar med evidensbaserad veteskap med klara källor. Istället för dessa humbug spridare.
Mvh Andre
Med ditt resonemang skulle man aldrig få fram vaccin i tid, alla våger hinner ju gå förbi med marginaler av nio årJag upprepar mig själv, vilka trevliga biverkningar kan man få om några år då? Varför tror ni det tar nästan 10 år för att vanliga läkemedel ska bli godkända? Jo, för att folk som tar medicinen inte ska tappa en arm efter 3 år.