Nu är det ju ett tag sedan du har postat ovanstående. Men jag finner ändå det lämpligast att svara på dina påståenden.Löjligt, det har inte dött någon av Pandemrix i sverige
Hur orkar ni lyssna och läsa allt skit som skrivs?
Förstår inte varför det skall vara så svårt att lyssna på utbildad personal. Som sysslar med evidensbaserad veteskap med klara källor. Istället för dessa humbug spridare.
Mvh Andre
Först och främst så har det inte dött någon av vaccinet i hela världen. Problemet är hur man definierar dödssiffrorna. När någon dör av t ex hjärtfel men i samma veva är smittad med svininfluensan så hamnar denne i statistiken för offer för svininfluensan. När någon dör i hjärtfel i samband med vaccinet så har inte vaccinet någonting med det att göra utan dödsfallet hamnar i statistiken för hjärtfelsdöda och vaccinet var bara en slump. Ett litet hårklyveri, med statistik kan man trolla fram vad som helst.
Att fler har dött I SAMBAND med att de har blivit vaccinerade i Sverige kan helt enkelt ha att göra med fler har blivit vaccinerade. Som sagt. Statistik...
Läs hela denna länk innan ni uttalar er. Jag vill egentligen bara visa på en mening men om ni ska hålla med eller käfta emot ska ni banne mig ha läst hela länken först.
"Pandemrix has been authorised under ‘Exceptional Circumstances’. This means that it has not been possible to obtain full information about the pandemic vaccine."
Från: http://www.emea.europa.eu/influenza/vaccines/pandemrix/pandemrix.html
Exceptional betyder i det här fallet bara att medietrycket har varit riktigt stort. Så som jag tolkar det.