En a4 2,2tq hade ju varit en perfekt året runt bil med hyfsat fin motor dessutom, dock svårt att hitta en i den prisklass jag söker, men samtidigt kan jag ju invänta en lön till så har man råd (dock ska man väl inte säga allt för mycket ännu då man ännu hitills inte har ett fast jobb, men mot vår/sommar så ska det inte vara några problem)
Ang dåliga vinterbilar så belive me im use to it (stavning?) kör för nuvarande omkring med en 740, men jag ser det inte som en dålig första bil, ser det som en perfekt inlärningsbil. Med tom tank och olastat bagage på vinterväg lag så gäller det att veta vad man håller på med.
Då jag efter snart 1års körning är van vid alla otäcka kast och pareringar som fått göras så sitter man på lite mer erfarenhet än tex polaren med fwd som tvärnitar i kurvorna med följd av att en bil som bara går rakt fram.
Givetvis ska jag ju även påpeka att man inte är världens bästa rallyförare, 1påkörning har jag råkat ut för under denna tid.
Att en BMW vid tex en krock eller liknande skulle ruinera mig genom rep dels kostnad så hade jag nog istället skrotat den beroende på hur allvarligt det är.
Ja menar 25papp är inte mycket pengar och det är ju inte som om jorden skulle gå under för det.