Ja typ. tror inte ett dugg på det. Med SPI rör slut burk combo så drar min -12 free duktigt med mer vikt i primären. och det ska ge 7-8 hk på max varv. Det må ju vara, men i lössnö när den får jobba motorn så är det ännu större skillnad i kör upplevelse då den drar och tar skidorna till nya höjder. Maffigt register där motorn nu ger +12 hk på 7600rpm mot org på samma varv. +4g pinnvikt säger en del och det är nästan på lätt sidan på bra underlag. Har funderingar på att dreva på den från 21-45 till 22-45 alt 23-45 och heller ta av lite vikt9 hk... man blir lite skeptisk
De va glädjesiffror de9 hk... man blir lite skeptisk
Visst körde du med burken och diablos kit också? Låter ju som din går grymt jävla bra...Ja bara att inse att spi röret levererar!
Hade 143km/h på ca 2-220meter idag från stilla, rätt skapligt på en 20/45 drevad 146"are med 51as matta tycker jag? Och då är den dessutom rapp i karaktären ingen dragrace feeling utan pigg och resvillig!
Har dåligt med snö här så det blir stubbåker med 1 dm hård snö, men matar på duktigt med skidorna i vädret. Drevat upp till 24/45 och bytt sekfjäder. Ligger på 8000+ så ska i med lite mer vikt och eventuellt flytta lite vikt. Men känns riktigt vass.Skojigt!
Körde lite i dag, -15 och hårde spår, fy f-n vad jag tycker den går fint nu...