Sök litegrann så ska du se att du får svaret.Snabb fråga, får 12orna också nya kolvar och genomgång av vev?
Gäller freeride i detta fall
Japp, här kan du själv läsa brp.s bulletin: http://www.monsterperf.com/2012pistonrecall.pdfSnabb fråga, får 12orna också nya kolvar och genomgång av vev?
Gäller freeride i detta fall
Nice to see some more Rotax specialist here.All I can say is "WOW" this is a long thread..
I also want to compliment you guys on your ability to have and maintain civil and informative conversations all while keeping the subject topic "on track" (at least for the most part) .. I only wish the people in the USA and Canada would learn from you guys.. Well done!!
You have some very intelligent people on here and that makes it nice to read (even with the translator losing a high percentage of the content).
My compliments..
Kelsey
Ja jag rekommenderar den. Jag tycker att det gör e-tecen mycket roligare.800PSR
Du rekommenderar med andra ord att "mulla" boxen?
Here's what he has to say, officially. Translated at your service!I am interested in what this Mulle box can do... Can anybody answer as to what parameters can be changed via Mulle? I am interested in having some parameters changed with the ETEC but BRP is unable
Can anybody tell me what ALL is possible with Mulle?
Thanks
You have PMI am interested in what this Mulle box can do... Can anybody answer as to what parameters can be changed via Mulle? I am interested in having some parameters changed with the ETEC but BRP is unable
Can anybody tell me what ALL is possible with Mulle?
Thanks
Då har jag bara en följdfråga, finns det samma möjlighet att lämna in ECU:n från en 800:a -11 för uppdatering och vassare svar på gasen som man kan göra med efterföljande 800:a?"Är det en helt annorlunda mjukvara i 11:ans 800:a?"
Ja, det visste jag ända sen den dag jag såg första -12
Ett helt annat tänkande hade 2011 jämfört med tidigare 600'a och efterföljande 800'a.
Den är inte dålig i dom tankarna, totalt vansinne blir det om en spridare går helt sönder på en 2011, och art nr till -11 är nummer ändrat till nyare årsmodell.
Det blir samma vansinne som att byta en höger förgasare på en -95'ans 670 till en -98'ans förgasare med -98'ans bestyckning på ena cylindern.
Vad baserar du det på?Pipor är bortkastade pengar på en E-tec.
Det är turbo eller big bore som gäller.
Du kan även få lite bättre gasrespons om du programmerar om styrenheten.