Oj, förlåt, tänkte inte på det :wondering:Nice, men var är bilderna och filmen på provstarten.
Här är prylarna som är på väg in i variatorna på min Freeride 146. Förutom det ställbara pinkitet är det BRP originalprylar. Styrboxen är just uppgraderad av Mulle och variatordelarna är de som han rekommenderar tillsammans med "chippningen".
Visa bifogad bild 18420
Låt mig gissa!!!Här är prylarna som är på väg in i variatorna på min Freeride 146. Förutom det ställbara pinkitet är det BRP originalprylar. Styrboxen är just uppgraderad av Mulle och variatordelarna är de som han rekommenderar
Han me Freeriden i den här filmen kör med SPI, verkar ju gå bra.Nån som testat ski från Snoperformance:
SPI Variatorkit Ski-Doo 800 E-TECH 137-146" (Lössnö-åkning) SPI Variatorkit Ski-Doo 800 E-TECH 137-146" (Lössnö-åkning)
Hur är den?
Ja som du säger om det är bra eller dåligt vet jag inte, men rapphet brukar ju leda till mera skidor i luften om man vill det.Jadu så där mycket som hand skidor var i luften i den filmen var inte mina totalt under dom två åren jag hade 137an. Sen om det är bra eller dåligt lär de lärde tvista om.
köra på vändhjulen med en kort rotax 800 ptek/etec behöver man inte göra något åt skotern.
Var ju inte kort, är ju 137" med kopplat boggie. Skitsamma han frågade hur SPI kitet är och där i filmen ser man ju lite hur det verkar fungera att det direkt ska börjas klanka ner bara för att han kör mycket rulle.Ne jag tycker inte häller det såg så märkvärdigt ut att åka på rullen en hel film...