Fan va kul!
Vart är gillaknappen när man behöver den? ;-)
Med det jobb du lagt ner är du värd allt du kan få! =)
Vart är gillaknappen när man behöver den? ;-)
Med det jobb du lagt ner är du värd allt du kan få! =)
Jag har min timbersled boggie liggandes på postkontoret här i byn så bli det nästa sommars projekt är du välkommen i vinter att ta mått mm om du har vägarna förbi Dalarna... Eller nästa sommaren också, jag har boggien ur varje sommar så då är det ju bara låna hem den..Firman ifråga har inget med skoterprylar att göra
Att göra en egen boggie är väl lite av en dröm men frågan är om jag kan lyckas få till geometrin så det funkar....för annars skulle det vara lockande med en Timbersledliknande boggie...speciellt med tanke på vikten
En tigsvets skulel inte sitta fel heller men jag har ju inte ens rört en sån svets så jag kan ju inte hantera en sån och då är frågan hur mycket det tillför
Låter ju inte fel Vi får se vad det blir så hör jag av mig isåfall. Köpte du med Fox Float dämparna? För bygger jag själv behöver jag ju få tag i dom dämparna men dom kanske går att köpa lösa...Jag har min timbersled boggie liggandes på postkontoret här i byn så bli det nästa sommars projekt är du välkommen i vinter att ta mått mm om du har vägarna förbi Dalarna... Eller nästa sommaren också, jag har boggien ur varje sommar så då är det ju bara låna hem den..
Dessa distanser är bara "testdistanser", jag kommer ju att göra nya spindlar så då blir det ju nya distanser. Men jag vill få allt ihop så jag kan testa geometrin därför gjorde jag dessa distanser snabbt och enkelt i alu. Så dom riktiga blir i stål.Ser ut som distanserna till lederna är i aluminium, det håller tyvärr inte så långe.
Men annars ser det riktigt bra ut.
Jag köpte fox dämparna, borde vara standard mått tycker jag?Låter ju inte fel Vi får se vad det blir så hör jag av mig isåfall. Köpte du med Fox Float dämparna? För bygger jag själv behöver jag ju få tag i dom dämparna men dom kanske går att köpa lösa...
Är sponsorn ett försäkringsbolag som sponsrar med motor-försäkring?Om det går vägen nästa vecka med den tilltänka sponsron så är jag nog sugen på ett turbokit .