Så du använde inte originalhjulen? Skulle gissa på att dom valde att använda ett mindre hjul pga strulet med lagret i originalhjulet. Dom kör väl med 25mm axel och lagret i orognalhjulet är ju 30mm. Jag svarvade en hylsa för att fixa det.Kolla de övre boggiehjulen, på timbersled kittet gick man ner ordentligt i storlek på dessa jämte orginal! Sjukt snyggt byggtockså
Kan inte mer än hålla med kolfibern på tunneln såg riktigt taskig ut om man zoomade liteInte för att vara den men såg ut som mycket porer i kolfiberdraperingen på den där bilden
Inte för att vara den men såg ut som mycket porer i kolfiberdraperingen på den där bilden
Åfan. Har ni möjlighet att lägga in närbild på kolfiberdraperingen på era tunnlar, så att vi får se hur det egentligen ska se ut?Kan inte mer än hålla med kolfibern på tunneln såg riktigt taskig ut om man zoomade lite
Åfan. Har ni möjlighet att lägga in närbild på kolfiberdraperingen på era tunnlar, så att vi får se hur det egentligen ska se ut?
Det jag ville ha sagt var väl att det är sjukt bra gjort av en "amatör" som aldrig jobbat med detta förut. Sen vinklade jag min kommentar ganska hårt mot er, det kanske var onödigt. Ber om ursäkt för det.Tycker du det såg bra ut?
Tackar...Det jag ville ha sagt var väl att det är sjukt bra gjort av en "amatör" som aldrig jobbat med detta förut. Sen vinklade jag min kommentar ganska hårt mot er, det kanske var onödigt. Ber om ursäkt för det.
Jag tycker att Chris gör ett sinnessjukt stort och bra jobb som ens VÅGAR testa detta med kolfiberdrapering. Jag har inte sett nån annan här som gjort det, med i praktiken INGEN utrustning för jobbet. Jag är riktigt avundsjuk på hans idéer, och framför allt genomförandet av dessa idéer.
Om ni hade kommit med en kommentar angående porerna tillsammans med ett tips om hur man ska göra för att få mindre porer nästa gång man gör detta, då är det hur ok som helst, riktigt välkommet faktiskt! Men ren okunnig kritik hjälper ingen.
Chris, bra jobbat, som vanligt!
Håller verkligen dunkhållaren om den bara sitter fast på en sida? Ser ut som att det kan komma att vika sig väldigt lätt när dunken sitter på plats och hjälper till med sin vikt.